Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Gilde markt stemming

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    Gilde markt stemming

    de gildemarkt stemming staat al 3 dagen op 0 seconden.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Al wat langer, dacht ik, had 2 of 3 oktober al moeten wisselen. Maar blijkbaar heeft bb geen tijd. Hetzelfde geld ook voor de taarten, event al weken voor en ze staan er nog steeds.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excalibura8888 Bekijk Berichten
    Al wat langer, dacht ik, had 2 of 3 oktober al moeten wisselen. OK daar heb ik niet zo op gelet dus dat kan.
    Maar blijkbaar heeft bb geen tijd. Hetzelfde geld ook voor de taarten, event al weken voor en ze staan er nog steeds.
    ....... die taarten dat wist ik dat dit met eerts volgend onderhoud zou gebeuren en dat is dus nu

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Our team is aware of this issue and are working on it.

    Thanks for your patience!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Wanneer wordt de Gildemarktstemming nu gerepareerd?

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Christiaann1978,

    I cannot provide a time frame when it will return but the team is already working on a fix. The guild market vote will be back soon.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    nee hoor, gildemarkt stemming werkt nog steeds niet en mijn vraag hierover is verwijderd helaas.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.