Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: [Feedback] The Future of The Settlers Online

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Het is leuk dat tijdens events de OR'n, op de kort mogelijke reis de meeste items vindt (verhoudingsgewijs), maar het levert je meteen ook RSI op.
    Reken maar even uit 60 OR'n, 7 klik met de muis per OR per reis, dus hierbij de vele bewegingen met de muis er aan gerelateerd, en dit dan op basis van 2,5 uur
    per OR reis 10 keer per dag is dus 4.200 keer een click met de muis en de bewegingen er dan nog bij op geteld. Als de arbeidsinspectie dit bij een bedrijf zou constateren dan zou het werk meteen worden stilgelegd. Nu kan je natuurlijk de opbrengst van de mail wel met minder klikjes van de muis binnenhalen. Maar het gaat oven over het totaal beeld. En het aantal OR'n neemt niet af, nee er komen er steeds meer bij, dus het aantal handelingen wordt ook alleen maar meer. En om eerlijk te zijn, dit is wel een item welke de energie bij spelers uit het lijf zuigt om het spel te blijven spelen. Dus uiteindelijk denk ik dat dit er voor zorgt, dat spelers eerder stoppen met het spelen van het spel.

    Meer land is eigenlijk niet nodig, of het moet een eiland zijn waarop alleen generaals kunnen worden gestald, en waar een generaal dan misschien meteen ook op de juiste plek land, als hij terugkomt van een avontuur.

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Als je even dat pinnetje in het rechter bovenhoekje gebruikt, waar je dat beeld met al je or vastzet, scheelt dat al weer heel wat kliks

  3. #23
    xAngelAnnax's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Wel een fijn lijstje met aandachtspunten, well done!
    Heb jij ook nog ideeën mister copy? Hoe meer input hoe beter

  4. #24

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ben al blij als ze het aan de praat houden.

  5. #25
    xAngelAnnax's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Oops, vergat nog een belangrijk wens voor de wensenlijst.

    Het spel geschikt maken voor hogere resoluties van nieuwe beeldschermen. Ik speel tegenwoordig verplicht met twee beeldschermen op mijn pc omdat the settlers online in het nieuwe beeldscherm (een 2k, oftewel 2560x1440) onscherp wordt... Ik snap dat het een "oud" spel is, (hoewel 10 jaar niet eens zo heel oud is, zijn genoeg spellen die gewoon super scherp blijven bij nieuwe beeldschermen, omdat die dan toch op een of andere manier hoge resolutie ondersteuenen), kan ook zijn dat dit automatisch opgelost gaat worden als flash stopt, weet ik niet. Weet wel dat html dat wel ondersteunt, maar ja we weten natuurlijk nog niet welke taal jullie nu aan het programmeren zijn geslagen..

  6. #26

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Voordat ik wensen wil delen over hoe het spel zich verder kan ontwikkelen, beperk ik me eerst even op het platform.
    1. Resolutie-eis zoals hierboven al genoemd.
    2. Een platform dat aan garbage collection doet en hierdoor niet doorlopend meer geheugen opvreet. Stel gewoon minimale specs.
    3. Een platform dat ondersteuning geeft via mobiel aanloggen (via browser of via een app) zodat je bijvoorbeeld ook in een trein even een aantal handelingen kan verrichten. Eventueel voor slechts een beperkte set aan handelingen.
    4. Het platform moet ondersteuning geven aan verschillende grafische levels. Dus dat je via je settings meer performance of minder performance moet kunnen vragen (is gelijk aan de huidige settings)

    =====
    Before listing new ideas on game developments, first a focus on the requirements of the new platform.
    1. Screen resolutions as mentioned above
    2. The platform should have some type of garbage collection. The current platform slowly eats all your internal memory. Set some required specs and stop eating my memory.
    3. Support for mobile devices, even if this would only be for a subset of the tasks. It would be great to logon while riding my train. An app or browser connection should be fine.
    4. The platform should allow users to activate or deactivate more detailed levels of graphics (performance). The current settings are just fine to copy to the new platform.

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    It would be nice to have the game still usable in the major browsers, like Firefox, Edge, Chrome, Opera, etc.

    And a bit more info on what is coming would be very nice.

  8. #28
    checkeredMINI's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    aparte tabs voor de generaals, versus tab waar de explorers op staan
    recycle de reeds bestaande avonturen uit eerdere events. Meer avonturen altijd goed.
    De stap in scenarios tussen "Hart van het Woud" naar "Rijkdom vd Berg" is heel erg groot.
    Meer scenarios, meer ventures, meer coops, meer verschillende dagmissies en gildemissies.
    Houdt bij de beloningen voor gildemissies rekening met het feit dat veel gildes wel 100 leden hebben maar er altijd verloop in zit en er dus procentueel nog wel een flink aantal inactieve leden in zit.
    Verlaag de hoeveelheid Grout benodigd in Stormschade, of verdubbel de loottabel (staat nu niet in verhouding)
    Breng de reistijd van alle 15 minuten generaals terug naar 10 minuten (én dan nog eventuele boekjes er bovenop om nog verder in te kunnen korten)
    Bij de geologen, verwijder de limitering dat er eerst 5 boekjes op de onderste 2 vaardigheden moeten worden ingezet.

  9. #29
    checkeredMINI's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    As you are stepping away from Flash, does this allow for Apple iPhone support (currently not possible because of Flash)?

  10. #30
    checkeredMINI's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    - een knop/functie in het stermenu , tabje Generaals/avonturiers, waarmee bij inschakeling alleen de INACTIEVE eenheden gefilterd worden. Dan kan ik sneller al mijn avonturiers weer aan het werk zetten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.