Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: [Feedback] The Future of The Settlers Online

  1. #11
    Will-Verdrag's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    I love to see more big islands, we need more space to place al the new buildings.

  2. #12
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thanks for your comments and suggestions!

    Your comments have been forwarded to the team. Please understand that not all feature requests can be implemented immediately in the game but we will consider all of them. Being able to send multiple Explorers and Geologists in one go is one of the most requested features. It is a bit complicated to add to the game at this time but our team is definitely thinking about it.

    Keep an eye out for more updates, and thanks again for your feedback!

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    In het nieuws gedeelte werd gesproken over deze discussie, ivm overgaan naar nieuwe techniek.
    De meest mensen hier hebben het echter over game inhoudelijke zaken.
    maar ook nieuwe techniek is een vage term.
    Tot nu toe werd er steeds gesproken over manieren om de flash website levend te houden, zoals speciale flash browsers.
    Vanuit mijn oogpunt kan dat nooit een goede optie zijn, het is geen nieuwe techniek.
    als we het over nieuwe techniek hebben gaat het over HTML5 of Java of dat soort technieken.
    Tot nu toe is dat constant ontkent, en het lijkt me stug dat er in een half jaar of zo een uitgebreide game gemaakt kan worden in een andere taal.
    Ik neem aan dat er een goede stanbiele database achter TSO hangt.
    Waarom is er nooit gekozen om langzaam een HTML 5.0 / Java of andere versie uit te brengen, met in het begin beperkte inhoud.
    Dat is toch het mooie van webtechnology, je kan allerlei clients hebben.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Om ook maar inhoudelijk een reply te geven :
    Ik denk dat het de 2 grootste probleem voor gevorderde spelers het aantal 'zoek eenheden' en plaatsen van gebouwen en generaals is.
    Voor dat laatste heb ik het volgende idee.
    Meerdere delen van je 'dorp'. Maak meerdere eilanden waartussen je kan reizen.
    Bijvoorbeeld Centrum / Noord / Oost / Zuid en West.
    Ook zou een bepaald eiland beter kunnne zijn voor bepaalde zaken, bijvoorbeeld alles wat met graan en oogsten / broodbakken etc te maken heeft in Noord.
    Daar krijg je bonussen bij bepaalde gebouwen.. Ook de generaals kunnen op 1 eiland samenkomen.
    Voor nieuwe speler is alleen het Centrum eiland beschikbaar, en na elke 10 levels komt er een gebied bij.
    Een deel van het centrum zou altijd zichtbaar kunnen zijn.
    Daarnaast blijft het indelen van zoek eenheden in groepen ook belangrijke optie.
    Het bevreemd mij dat dit niet zo makkelijk is, ze moeten toch een uniek id hebben, lijkt me makkelijk om die te groeperen.
    Laatst gewijzigd door AntotnA; 05-09-20 om 20:25.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Het opnieuw inrichten van je eiland is belachelijk duur.
    Als je wil proberen om alles gunstiger neer te zetten, moet eerst alles aan de kant, pakhuizen moet je afbreken, en dan alles weer juist neerzetten, en hopen dat het lukt want er zit ook vaak een knoest in de weg. En elke beweging kost een stapel muntjes en graniet.


    Ik vind sowieso dat je niet te veel moet klikken. Hoeveel mensen krijgen RSI van dit spel?
    Alleen die ontdekkingsreizigers al. Daar is al een goed idee over geopperd.

    Ik vind extra ruimte met kleine eilandjes wel prima, maar dan zouden er meer (grote) bouwplekken moeten zijn. Of maak de prachtige huizen kleiner (en andere gebouwen ook).


    Het idee van AntotnA is een beetje alla Anno. Met meerdere eilanden waar boten tussen varen om goederen te verplaatsen.


    Wat ik nooit begrepen heb is dat je een half uur moet wachten voor je aan je avo kan beginnen. De reistijd van de generaals is tamelijk belachelijk. Gelukkig is dat min of meer opgelost door snelle generaals te introduceren en met boeken nog sneller te krijgen. En later ook nog de sterrenwacht. Stel je voor dat je een Play Station spel start en een half uur moet wachten voor je iets kan doen? Dat zou de populariteit niet ten goede komen.

  6. #16
    xAngelAnnax's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is mijn wensenlijst:

    1. Nieuwe content voor de lvl 70/75+, met grondstoffen die uit nieuwe avo's komen, waarmee je een 2e eiland mee vol kunt bouwen en waar je nieuwe mijnen en gebouwen kunt neerzetten om een verbeterde barak te bouwen met nog betere poppetjes dan de elite barak. Maar die verbeterde barakpoppetjes mogen dan wel alleen in die 75+ avo's te gebruiken zijn. Daar kun je dan ook nieuwe generaals voor maken, maar dan wel generaals die je alleen in die lvl 75+ regio's te gebruiken zijn want anders krijg je straks weer hetzelfde probleem als met die jonge tweeling gen (die nu alle lage lvl avo's kapot heeft gemaakt met z'n 1 rekruut verlies voor een geheel avo)

    2. Verder kun je tussen de events door vaker mini events invoeren, zoals nu die 10 rondes die bij het anniversary event zit, waar je veel avo's moet spelen. (Dus een beetje een crisis maar dan met avo's ipv dingen produceren) of tussendoor een week gratis bouwen, of xp 100% bij alle avo's, dus niet zoals nu een paar enkele, want dan moet je de gehele week hetzelfde avo spelen.

    3. Tijdens events zou je ook quests gericht op samenwerking kunnen invoeren. "Maak een avo met ls en nodig iemand uit", in plaats van dat 1 iemand het avo moet doen en 2 mensen mee leechen moet nu iedereen ervoor werken.

    4. Korte coops voor hoger level zou ook leuk zijn. Zoals Grafrovers waar je elk maar 4 kampjes hebt maar dan een lvl 12+ avo. Die herfst avo's zijn wel leuk om af en toe te doen, maar je doet ze niet ff tussendoor op een avondje tijdens het "gildekoffie kwartiertje".

    5. Je zou ook een dagelijks avo quest (levelafhankelijk) in kunnen voeren, om je te te motiveren wat vaker andere avo's te spelen, waar je dan dus 1x per dag een kleine bonus voor krijgt. Avo wisselt per dag.

    6. Je zou ook avo's op een andere manier kunnen toevoegen. In echte settler spellen gaat het om het bouwen van de perfecte economie, weinig om vechten. Je zou avo's kunnen maken waarbij je op een eilandje iemand moet helpen een soort economie op moet zetten met quests er in die gaan over productie en produceren en als je de goede combinatie van gebouwen hebt neergezet dan is het avo klaar. Je kunt ook een combinatie doen, waarbij je kan kiezen diegene te helpen, of het eiland als een gewoon avontuur te verslaan, of gecombineerd.

    7. Sinds we tijdens events 100/200/300% xp/loot erbij krijgen is de motivatie om tussendoor te spelen lager geworden. Ook is (op de Nederlandse server tenminste) het spel tussen de events door erg stil. Als je wilt dat the settlers online op lang termijn leuk blijft dan moet je meer motivatie toevoegen om het gehele jaar te spelen, niet alleen tijdens events.

    8. Gens die je niet nodig hebt in een apart "aftocht" tabje in ster kunnen plaatsen, die dan ook niet zichtbaar zijn als je bij een avontuur op "gens sturen" drukt. Is nogal vervelend dat je de bruikbare gens tussen een zooi nutteloze gens moet zoeken bij elk avontuur terwijl je die nooit gebruikt.
    Laatst gewijzigd door xAngelAnnax; 15-09-20 om 20:12.

  7. #17

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Finally some good news, this made me feel more comfortable buying some more gems.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Waar lees jij dat goede nieuws dan? Zie jij ergens nieuwe info die wij niet zien?

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Ok mijn wensen lijstje dan ook maar eens.
    -Gens bij terugkomst van avontuur op eiland naar de plek waarvan ze vertrokken zijn in plaats van overal verdwaald op het eiland.

    -Gebouwen indien gewenst draaibaar zodat de ruimte beter benut kan worden.

    -Stack premium munten net als de buffs.

    -Nieuwe content na lev 72, nu is er geen echte reden meer tot levelen behalve het behalen van hoogste level waardoor de motivatie tot spelen erg laag wordt. Dit samen met het grote verschil in ervaringspunten in events met buiten events resulteert er in dat steeds meer en meer mensen alleen nog met events spelen.

    -Betere verhouding in loot van evenementsgrondstoffen tussen de kleine avo’s waar we met jonge twin doorheen rennen en de grotere avo zoals de sprookjes.

    -Een anders systeem voor het zoeken van voorwerpen op het eiland om de 8 uur. Dit hebben we nu echt wel gezien. Misschien vervangen door kleine missies.

  10. #20

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ycul Bekijk Berichten
    Ok mijn wensen lijstje dan ook maar eens.
    -Gens bij terugkomst van avontuur op eiland naar de plek waarvan ze vertrokken zijn in plaats van overal verdwaald op het eiland. "Wel lastig als er geen plek is en een gen komt eerder terug dan een gen die een bepaalde plek innam. Zou inderdaad wel erg prettig zijn als er IETS van logica inkwam".

    -Gebouwen indien gewenst draaibaar zodat de ruimte beter benut kan worden. "Al ooit aangegeven door BB dat dit niet wenselijk is en onuitvoerbaar, maar zou leuk zijn geweest".

    -Stack premium munten net als de buffs. "Liever niet, ik zet zelf af en toe een 1daagse premium aan en dat zou niet meer gaan als je alles stacked?"

    -Nieuwe content na lev 72, nu is er geen echte reden meer tot levelen behalve het behalen van hoogste level waardoor de motivatie tot spelen erg laag wordt. Dit samen met het grote verschil in ervaringspunten in events met buiten events resulteert er in dat steeds meer en meer mensen alleen nog met events spelen. "Volledig mee eens!"

    -Betere verhouding in loot van evenementsgrondstoffen tussen de kleine avo’s waar we met jonge twin doorheen rennen en de grotere avo zoals de sprookjes. "Vind het zoals ze het nu doen wel okay. Laaglevel spelers moeten ook aan hun event-gs komen en niet iedereen heeft zo'n jonge tweeling. Ook een positief dingetje aan hoe het nu is, is dat er avonturen worden gespeeld die anders nooit worden gedaan".

    -Een anders systeem voor het zoeken van voorwerpen op het eiland om de 8 uur. Dit hebben we nu echt wel gezien. Misschien vervangen door kleine missies. "Geen mening "
    Wel een fijn lijstje met aandachtspunten, well done!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.