Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Verdeelde stad zomer

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Verdeelde stad zomer

    Bij het spelen van de Verdeelde Stad zomer heb ik een aantal vervelende (maar niet onoverkomelijke) ervaringen.
    -Browser is Chrome-

    Vanuit Speler 1 gebeurt het regelmatig dat de generaals in sector 2 in de mist verhuld worden. Het probleem lijkt tijdelijk weg te gaan wanneer een volgend kampje verslagen wordt of wanneer je heen en weer gaat in het avontuur. Even later komt de bug weer terug.
    Het gevolg is in ieder geval dat ik niet al mijn generaals kan verplaatsen of laten aanvallen.



    Vanuit Speler 2 krijg ik heel vaak de melding dat de generaal van Speler 1 wordt teruggetrokken en weer beschikbaar is. Dit is een beetje te vergelijken met de reeds opgeloste bug van de vriendenbuf en de ORs. In dit geval blijft de melding constant door mijn scherm heen komen, terwijl de betreffende speler 1 helemaal niet terugtrekt.
    Laatst gewijzigd door snabbi; 10-06-20 om 17:28.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Het eerste is een 'probleem' dat iedereen wel kent denk ik, komt ook voor bij Herfst. Mist komt terug en gaat daarna weer weg. Niet heel netjes, maar ach.

    Dat tweede lijkt me een probleem aan jouw kant, cache eens legen (ja, flauw... maar denk echt dat dat deze keer zal helpen). Heb daar geen last van.
    Komt wel ooit voor dat dit bugje eens een KEER voorkomt, maar niet continue.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.