Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Easter Event 2020

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Easter Event 2020

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read Dev Diary: Easter Event 2020.

    We would love to know your opinion and impressions about it. Feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik zal met het positieve beginnen, leuk die universiteit erbij, dat titanium gebouwtje ook fijn voor lagere levels, die nog geen mijnen mogen plaatsen, die nieuwe gen, ik ben geen deskundige wat dat betreft, maar misschien is ie wel goed, negatieve, geen boris erbij als je er al een hebt, geen mma, voor veel lagere levels zou dat ook een uitkomst zijn, dus wat mij betreft en dan spreek ik alleen voor mezelf, ik ga voor de dubbele ep dan

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Dat er geen 2e Boris kan worden aangeschaft, daar heb ik geen enkele moeite mee. Echter het is jammer dat de MMA er niet bij staat, welke dan net zoals Boris een maximum heeft vanuit het paasevent. Het maximum wat volgens uit het event is gehaald is 6 stuks (2014-2019), dus doe daarmee hetzelfde als met Boris.
    Maar misschien zou je dat maximum voor meerdere generaals moeten invoeren welke je zou kunnen winnen in events.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Really nice event, always fun and busy times. One could argue if all items from easter market are adding value, but guess that is very personal and depending on your economy.

    Two main issues I want to raise however:
    - when you return to your island from a friend or an adventure, the game frequently freezes, chat server resets, etc. Also trades in trade house disappear or keep giving you the timer.
    - secondly, would be nice the buffs in ALL mountain clan adventures will be working. Unknown regions as an example still do not work, which is a pity. This is now second event when a lot of players wanted to play them but still not working. this is now for over a month or so.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    wanneer gaat de paasqueeste De assistent van de paashaas actief worden, deze staat al een week op status wachtend, maar heb verder geen lopende paasqueestes.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zijn de gebouwen van de geavanceerde gereedschap maker zo groot, hetzelfde geldt voor de tent van de vermomde generaal, is dit de bedoeling of hadden ze net zoals de andere generaals dezelfde grootte moeten hebben?

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Tent lijkt groter van die generaal, maar is gewoon 2x2

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Tent lijkt groter van die generaal, maar is gewoon 2x2
    ja dat klopt wel, maar ziet er niet uit zo

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carolina Bekijk Berichten
    ja dat klopt wel, maar ziet er niet uit zo
    Kwestie van smaak, ik vind van wel.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.