Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Change log 24.03.2020

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Change log 24.03.2020


    24th March 2020

    NEW FEATURES
    • Level 7 Building Upgrades: Additional buildings can now be upgraded to Level 7 - read the full list below!

    CHANGES & IMPROVEMENTS
    • Buffs: Explorers will now work as intended after the prestigious friend buff was started.
    • Quest: Failed weekly challenge quests can now be deleted correctly.
    • Adventure: Buffs in the mountain clan campaign are working again.






    Upgradable to Level 7
    Village School
    Storage Tower
    Noble Residence
    Provision House
    Friary

     






    You are invited to provide feedback > here <
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 16-03-20 om 17:11.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Change log Update


    Dear Settlers,

    This version also includes the technical implementation of the Easter Event.
    The Event will start on 30.03.2020 at 10:00 CEST.
    We'll have more information in our usual Developer Diary, which will be published before the Event starts!

    Stay safe and happy settling,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.