Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: nieuw inlogscherm niet fijn

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    nieuw inlogscherm niet fijn

    als ik met facebook wil aanmelden moet ik wel heel erg snel zijn, want zo gauw de popup er is, kun je het vergeten en kom je er niet meer in, mijn gilde leden die met ubisoft inloggen kunnen niet in forum en geen ticket versturen.
    heb net voor de zoveelste keer mijn cache en cookies moeten verwijderen om me in te kunnen loggen met facebook

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Blijkbaar is het email bevestiging bug opgelost.
    Heb er nog geen reactie op terug gehad van support wat ik zondag avond(7 maart) een ticked voor heb ingestuurd.
    Maar had ook het zelfde probleem.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal eens proberen of ik nu wel iets kan posten. Als het er staat is het voor mij opgelost. Zoniet, dan heb ik dit voor niks getiept.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Log altijd in met facebook, nooit problemen.
    Sta ook altijd blijvend ingelogged...

    Heb geen problemen met het nieuwe inlogscherm, behalve dat het net ff langer duurt voor het hoofdscherm er is.
    Laatst gewijzigd door copycat; 13-03-20 om 07:37.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan ook al heel lang niet meer inloggen met mijn account. Ik speel nu voorlopig op een heel oud account. Mijn andere account heb ik veel mooie gebouwen staan, waar ik 8 jaar voor gespaard heb.
    Alle cookies en cache verwijderd, maar dat heeft niets geholpen.

    Peppy van OUD

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.