Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Slimbrowser op zwart

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Slimbrowser op zwart

    Sinds een paar dagen kan ik de Simbrowser (Spel Download) niet meer gebruiken. Bij het opstarten blijft het scherm zwart. Ook de instellingen zijn niet leesbaar, zie afb.

    Ik heb een clean installatie uitgevoerd. AppData verwijderd. En de laatste pepflashplayer.dll (32.0.0.330) in \plugins gezet (de chromium-args oplossing in de FAQ).

    Gezien ik geen logs o.i.d. kan vinden heb ik geen idee wat er mis kan zijn.

    Iemand hier nog ideeën?
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Settlers - SlimBrowser.jpg
Bekeken:   278
Grootte:   17,5 KB
ID:        902  

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier inderdaad ook een aantal dagen nu last van.
    Wel opnieuw geinstalleerd (niet zo uitgebreid als jij), maar bood ook geen oplossing.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is bekend bij BB, paar maandjes wachten en het is gefixed.

    Tot die tijd kan je de, door BB onaangeraakte, Flashpeak Slimbrowser gebruiken.
    Het is dezelfde browser, maar dan zoals ie wordt 'aangeleverd', zonder BlueByte aanpassingen.

    Flashpeak slimbrowser site

    of je gebruikt gewoon chrome.
    Laatst gewijzigd door copycat; 07-03-20 om 06:04.

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Access to the game via the Slim-browser app will be restored soon. Please use web browsers (Chrome, Firefox, etc.) in the meantime.

    Thank you for your patience in this matter.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5
    Compa55's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2019
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet wat ze verstaan onder "soon" maar het werkt nog steeds niet. Na het inloggen wordt het zwart en gebeurd er niks.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    en deze werkt nog steeds wel:
    Flashpeak slimbrowser site

  7. #7
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Compa55,

    Our team is aware of the issue with the slim browser and is working on optimizing it with the new login process. In the meantime, you can try the workaround in the link below to be able to play the game on the Slim browser (Warning: This requires a bit of technical know-how. This is also from the German forum, but you could use Google Translate to translate it to Dutch).

    https://forum.diesiedleronline.de/threads/141055

    If you have any questions, please let me know. You can also contact our Support Team for assistance.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb gedaan wat er op het Duitse forum geadviseerd wordt. Zal het hier neerzetten als het werkt (na de update, kan nu nog niet kijken).
    Ook naar het NL vertalen wat te doen, indien het werkt.

    Edit: Laat maar, het is een work-around waar je weinig aan hebt. De slimbrowser wordt dan gebruikt als elke andere browser, enige dat je veranderd is dat er een adresbalk tevoorschijn komt waar je de login-pagina in moet plakken, inloggen, en dan de settlersonline/homepage erin plakken.
    Kan je net zo goed doen wat een stuk hierboven staat: andere browser gebruiken tot dit (misschien ooit) gefixed wordt.
    Hierboven

    Beetje bewerkelijk allemaal en men zegt op de Duitse site dat het komt door de nieuwe login, dat het niet meer werkt... hmmmm.
    Laatst gewijzigd door copycat; 28-07-20 om 09:26.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.