Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Chat functie voor support

  1. #1
    Yinxy's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Chat functie voor support

    Misschien een rare gedachtegang, maar zou het niet handiger zijn om bv een chat functie te hebben met support ipv het heen en weer sturen van emails die maar 1x per 24 uur worden gelezen. En dan is ook nog eens de vraag of ze goed worden gelezen, en niet dat men totaal vergeet welke vragen ze op maandag gesteld hebben en dan vrijdag een hele rare andere conclusie trekken? Nee dat ze het hele probleem nog goed in hun hoofd hebben en betere ondersteuning kunnen bieden?
    Dat men dan ook sneller ingame geholpen is, ipv nu bv in mijn geval, een week aan het wachten zijn op een ticket waardoor je niet verder kan met je spel omdat het betreffende avontuur open moet blijven. Je week missie niet meer haalbaar is als je een avo moet doen?
    Lijkt mij een win win, de helpdesk kan zijn klanten sneller helpen met problemen. Je hebt mindere lange wachttijden voor een ticket überhaupt opgelost is. Een ticket hoeft niet zo vaak heen en weer gestuurd te worden wat vaker zinloos is, omdat het antwoord soms al eens gegeven is, maar overheen gelezen word of vergeten word, juist omdat er zo een lange tijd tussen het beantwoorden zit?

    Ik gok dat er meerdere zijn die dit een keer hebben meegemaakt, dat ze van het kaste naar de muur (zo voelt het in ieder geval) gestuurd worden met zinloze vragen waar je al een keer het antwoord op gegeven hebt. Lange tijd die verstrijkt mbt het beantwoord krijgen van een ticket. Misschien wel premium aan hebben staan en hierdoor dagen verloren gaan. Of nu bv, een event wat er aan gaat komen, maar je die waarschijnlijk niet goed kan spelen, omdat je nog steeds met een ticket vast hangt.

    Dus vandaar, zou een chat functie met de helpdesk niet een snellere oplossing zijn voor het beantwoorden van bv technische ingame vragen?

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Op zich een goed idee, maar bij mij werkt al een paar dagen de chatserver niet, dus zou ik ook geen contact kunnen opnemen met support. Dan zou op zijn minst en een chat mogelijkheid en een mogelijkheid om ticket aan te maken moeten zijn.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    met de chat functie veranderd er niets aan het feit dat je niet verder kan in een avo, als je chat met een zo'n figuur gaat het daarna net zo verder al met de e-mails lezen het wordt doorgeven aan de programmeurs hij tikt echt niet met zijn vinger op jou poort in het avo om het poortje op te zetten zodat jij verder kan
    wat je krijgt te lezen iets iets wat je al weet, "we zijn op de hoogte van het probleem en werken eraan"

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.