Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentine 2020

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Valentine 2020

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read Dev Diary: Valentine 2020.

    We would love to know your opinion and impressions about it. Feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Ziet er weer leuk uit en verheug me op dit evenement

    Is ook bekend hoeveel bloemen afzettingen de genoemde avonturen geven?
    Op de site van Settlers Online Wiki staat dat wel, maar ik heb het liever uit de 'mond' van de maker van TSO ;-)

    Grts
    Tien1957

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Aangezien ze dat nooit vertellen, gaat dat ook nu niet gebeuren. Op wiki klopt meestal aardig, dat zijn de aantallen die er op test uitrollen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Nice event store, but a little too much to achieve. Whole store will cost you well over 100,000 flowers. If you play a lot, have all explorers and maximum buff on your fields you probably get somehwere between 30,000 and 40,000 so though choices.

    Would be much nicer if it was a bit more balanced. O, and before I forget, that the game runs smooth instead of coninuously freezing up on you. Offcourse this all relates to our PC, internet access, browser, cache and so, but maybe checking your servers and the actual functioning of the freindship buff as well. Problems start when either one of the two gets activated. Just saying....

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Sooo, when either the the server or the friendship buff gets activated? hmmmmm, one of those two seems important to activate.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Sooo, when either the the server or the friendship buff gets activated? hmmmmm, one of those two seems important to activate.
    Nee - vriendschapsbuff of event... daar beginnen de problemen mee. Maar het is aardig stil vanuit BB, terwijl er toch voldoende spelers klagen over het continue vastlopen op je eigen eiland.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben level 48, heb 10 or's, machineolie op de bloemen en probeer 1 a 2 avo's te doen per dag. Tot nu toe 1 or uit de shop kunnen halen en heb nog 1600 bloemen over om nog iets te kopen...nog paar uur te gaan maar zullen niet veel bloemen meer bij komen. Jammer dat er zo weinig eventqueestes waren en jammer dat er zo weinig bloemen binnen te halen zijn op alle andere manieren.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.