Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nusala en Bakbeest (aanvalsschade)

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    Nusala en Bakbeest (aanvalsschade)

    Ik had een vraagje over een specifiek geval, maar misschien dat ik een stukje algemene info nodig heb.
    Mocht je deze info beter localiseren dan ik heb kunnen doen, hoor ik graag waar je dat vond.
    Ik heb op verschillende sites gekeken, maar heb nog geen compleet antwoord gevonden.

    Het gaat om de combinatie Nusala en omgevingsschade via de skill bakbeest.
    Nu heeft Nusala al omgevingsschade , wat gebeurd er met de kansen.
    die gaan met de skill naar 33 / 66 en 100%, maar wat is de normale kans (zonder skill) op omgevingsschade ?
    Het lijkt erop dat je normaal een 100% kans hebt op splash damage, maar betekend het dan dat als ik 1x bakbeest toevoeg, ik nog maar 33% kans heb ? dat zou betekenen dat het eigenlijk alleen wat aanvalsschade toevoegd, maar de omgevingsschade beperkt.

    Kan iemand dit ophelderen ?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als er al omgevingsschade is als skill, dan is dat 100%. Dus dan maak je met die Generaal altijd omgevingsschade.
    Echter: Ook geldt dit voor de DEFENSIEVE eenheden.
    Staat in de beschrijving van nusala.
    defensieve eenheden krijgen omgevingsschade

    Dit is trouwens een fout, die er al sinds het invoeren van Nusala in zit, dat moet zijn : offensieve eenheden!!

    Bakbeest voor Nusala zorgt er dus alleen maar voor dat ze 60 meer aanvalskracht krijgt , 20 per boekje.
    Laatst gewijzigd door copycat; 13-01-20 om 17:45.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ok thx )

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.