Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Kerstbakkerij - de (non)werking op niveau1 mijnen

  1. #1
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud

    Kerstbakkerij - de (non)werking op niveau1 mijnen

    Ik ben benieuwd of de kerstbakkerij op dit moment werkt zoals BB die voor ogen heeft. Verneem dan ook hopelijk een reactie van BB voordat de kerstwinkel weg is. Volgens mij produceren de mijnen geen erts binnen de radius van de kerstbakkerij wanneer dit niveau 1 mijnen betreffen.

    Test gedaan met kerstbakkerij, waarbij 2 titaniummijnen van niveau 1 binnen de radius staan (die waren niet gebufft, zodat de kerstbakkerij zijn functie zou doen).
    Alle andere titaniummijnen buiten radius op pauze gezet, net als de gebouwen die titaniumerts gebruiken. Dat gaf me een overzicht hoe de productie was van de titaniummijnen icm de kerstbakkerij.

    In mijn economie-overzicht stond wat ik toen verwachtte: +/- 320 titaniumerts in het groen per 12uur.
    Echter, twijfelde ik na een tijdje aan dit getal, en heb toen mijn voorraad titaniumerts opgeschreven, en dat was na ruim een half uur nog steeds hetzelfde als opgeschreven.. Terwijl de productietijd van de mijnen minder dan een half uur bedragen. Dit is dus niet in lijn met mijn economie-overzicht.
    Vervolgens heb ik een mijn upgrade gegeven naar niveau 2, en toen steeg mijn voorraad met 6 erts en verdween er 1 erts invoer uit de mijn. Dan klopt het dus wel en werkt de kerstbakkerij zoals wordt beschreven.

    Door de halvering van invoer op een niveau 1 mijn wordt deze minder dan 1 en produceert dus niets, terwijl er volgens economie-overzicht wel geproduceerd had moeten worden. Klopt het volgens BB dat niveau 1 mijnen niets produceren icm de kerstbakkerij, of werkt de kerstbakkerij nu onjuist en dient deze ook te werken op niveau 1 mijnen binnen de radius?
    Laatst gewijzigd door MM006; 02-01-20 om 02:54. Reden: typo

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop echt dat je een reactie krijgt!

    Verder zit er ook een bug in het dekkingsgebied van die kerstbakkerij, met name op het stukje eiland rechtsboven (zie https://prnt.sc/qieq7g en https://prnt.sc/qieqp1)

    Grts
    Tien1957

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thank you for bringing this to our attention! I have forwarded all your reports about the Christmas Bakery to our development team. I'll get back to you as soon as possible.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Any chance for an update, before the christmas shop is gone?

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Don't count on it MM006....after the weekend he'll be available.....then again...we on woestewoud also have had "non what so ever" info on the flash problem what will end the game december 2020....woestewoud is just a minor community..buying time and keep us in the dark.....till the lights go out..till then...happy settling :-)

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Any chance for an update, before the christmas shop is gone?
    Our team is now looking into the issue with the buff "Melk en koekjes" when used around level 1 mines and Silos. They are unable to release a fix before the deactivation of the Christmas event, but it will be implemented as soon as it is ready.

    The slim version of The Settlers Online is seen by our developers as a viable option to continue the game after Adobe ends its support of Flash. More information about the future of the game will be released before December 2020, so please stay tuned!

    Thank you for your patience and understanding!

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.