Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2019

  1. #11

    Ingeschreven
    Apr 2017
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Good day BB Sious
    I know that I have to gather Oil seed and combine it with stone etc to get oil , that is not the problem. I had 1 mill and with the friend buff it produced 25 oil in just over 3 hours, now I have two mills and still the same production time with friend buff active.

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Het event was zoals elk jaar weer top, kerst is sowieso mijn favoriet omdat het een lui event is ( geen avonturen run enzo). Wat ik een mooie aanvulling vond is de 3x xp die verkregen kon worden, zeker bij hoger level stimuleert dit om avonturen te gaan spelen. En kennelijk was dit event ook op gebied van bugs en hotfix de beste die ik meegemaakt heb, want ben ze niet tegen gekomen...als het aan mij ligt mogen er meer van dit soort events tussen de grote zoals Pasen en Halloween komen

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Please have the love garden work on the small river houses as well. Appears these are not activated although covered in my case.

    Furthermore, would be nice that all demolition crews (small ones for 'just' 550 gems) would generate at least one small building square. Now happened 4 times they did not gave anything and had to demo another pile of rubble or else to get some benefit of it.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Issues with Christmas bakery:
    1. map is incorrect when placed on far right top corner island - it buffs sector 9 on main island and not the small island it is placed on (have it on level 1 so trying to buff mines)
    2. when deleting, it says "undefined text" or something instead of proper text

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.