Dear settlers,
Thank you for taking the time to read Change log 10.12.2019.
We would love to know your feedback! Please feel free to leave them in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Dear settlers,
Thank you for taking the time to read Change log 10.12.2019.
We would love to know your feedback! Please feel free to leave them in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 04-12-19 om 16:02. Reden: link
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Niet dat ik het ooit level80 ga halen , maar hoeveel xp per level moet je dan hebben
grts
Tien1957
Dit is een lijstje van wiki dus onder voorbehoud: http://settlersonlinewiki.eu/en/guid...e-and-rewards/
grt.
McPhisto
Is sowieso een nare streek voor de spelers die zich helemaal het leplazerus hebben gespeeld om lvl 75 te halen en stermunten kunnen verzamelen.
Nu moeten ze evenveel XP halen om van 75 naar 80 te komen als van (noem maar wat) van 65 naar 75... ZONDER ook maar enige beloning/vrijspelen van content.Ze verliezen dus alleen maar de mogelijkheid om stermunten voor de verzamelde XP uit avo's te verkrijgen.
Weer 1 van de slechtste zetten van BB van de laatste jaren, vind ik
Levelcap van 'sommige' gebouwen naar lvl 7... maar dan gebouwen die er al niks meer toe doen voor de hogere levels (lees: de hooglevel spelers die grout uit avo's kunnen halen en dus ook al naar lvl 6 kunnen uppen).
Enige positieve aan deze changelog info is de implementatie van het kerstevent en misschien de geavanceerde gereedschapmaker voor de low-levels.
Edit: aha, die geavanceerde gereedschapmaker is OOK om spullen te maken om naar lvl 7 te kunnen met je gebouwen en komt in expert-level bouwmenu...oops
Laatst gewijzigd door copycat; 10-12-19 om 10:44.
Dat lijstje van wiki ken ik, maar ik was vooral benieuwd hoeveel het in het eggie was ;-)
Fijn dat BB communiceert dat de levelcap naar 80 gaat, maar dat is maar de helft van het verhaal!
Helemaal mee eens copycat, je slaat de spijker op zijn kop en verder ben ik bang dat het voor nog meer spelers onhaalbaar wordt
Of is dat juist de bedoeling?
Laatst gewijzigd door tien1957; 05-12-19 om 20:59.
Kijk, de upgradable gebouwen zijn al een beetje uitgebreid. Nu zitten er een paar leuke(re) bij
En de 'soort van' belofte dat er in de toekomst nog bijkomen.
En het wordt steeds leuker (maar niet heus), met al die dubbele voetbalveldjes, avontuurlijke boekbinders, vesting, cadeaukerstbomen, spooklantaarns, snackkramen, lenteparken et cetera
Missing the part where BB fixed the locked improved watermill in the guildmarket