Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: gildemarkt vs gilde munten

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    gildemarkt vs gilde munten

    heey settler


    vroeger had je veel meer tijd om gilde munten te sparen maar nu de tijd met van 4 maand plots maar 18 dagen verlaagt is is het voor lage lvl's heel moeilijk om zo een bedrag bijeen te krijgen. Als je iets verlaagt in prijs mag vind ik dan ook de prijs van gebouwen verlaagt mag worden
    vb. 7000 munten voor een verbeterde silo of een monnikenklooster is toch veel dan als je in een actieve gilde zit die 70 of 75 gmm bij elkaar haalt wat niet in elke gilde zoveel zal zijn vermoed ik

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Of je moet jezelf gewoon iets ten doel stellen en gewoon sparen voor datgene wat je écht wilt hebben. Ik ben level 65 en kan ook niet iedere maand iets kopen. Als ik geluk heb lukt het 1-2 x per jaar. In ons gilde halen we gemiddeld 40-50 gildemunten binnen per keer en dat is pas sinds kort nadat er veel inactieve leden uit zijn gehaald.
    Met betrekking tot een klooster of verb. silo, ja, die mochten van mij ook wel iets goedkoper, maar anderzijds, we sparen rustig verder.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Niet achteraf gaan zitten mekkeren he.
    Zitten ze in een gilde waar gilde-queeste verplicht is en er minimaal 100 muntjes per dag worden opgehaald, dan is de verplichting niet leuk...
    Die verplichting was er juist voor deze situatie (EN om het feit dat, als iedereen hem doet, de paar spelers die hem normaal doen hun gs niet verspillen een 20 muntjes opbrengst).
    Nu is het aantal munten niet meer haalbaar, is dat weer niet goed. Wat wilt u nu? En vroeger is NU niet

    Daarbij sluit ik me aan bij Zazou, spaar voor wat je ECHT wil en koop alleen dat. Alles kopen is niet meer van deze tijd. (ook op TSO).

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    was mijn punt niet (en ik mekker niet)
    ik kan ook maar alleen nog iets doen recyclage iets anders koop ik niet waar ik niks meer mee ben maar sommige spelers die nog andere gebouwen ook kunnen gebruiken kunnen dit niet die moeten 6 maand sparen voor ze nog eens iets kunnen kopen. we halen in gilde tussen de 60 en 80 munten en daar worden geen statistiek bijgehouden wie de gm wel of niet doet of wie niet online eens een dag als je een gildquest niet KUNT doen door up van gebouw ofzo zoals in de mijn vorige gilde weet ni meer hoe die noemde
    maar ja je weet da wel je zat toen ook in de leiding dacht ik.

  5. #5
    Dolfie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krispi Bekijk Berichten
    heey settler


    vroeger had je veel meer tijd om gilde munten te sparen maar nu de tijd met van 4 maand plots maar 18 dagen verlaagt is is het voor lage lvl's heel moeilijk om zo een bedrag bijeen te krijgen. Als je iets verlaagt in prijs mag vind ik dan ook de prijs van gebouwen verlaagt mag worden
    vb. 7000 munten voor een verbeterde silo of een monnikenklooster is toch veel dan als je in een actieve gilde zit die 70 of 75 gmm bij elkaar haalt wat niet in elke gilde zoveel zal zijn vermoed ik
    Hoezo zou het aantal op te halen gildemunten afhankelijk zijn van de hoogte van je level, ik dacht dat ieder evenveel kreeg bij het vervullen van de Gildemissie.
    Voor mijn gevoel klinkt hier Calimero weer eens door.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Je krijgt op een hoger level ook meer gildemunten, maar alleen voor je persoonlijke gilde-queeste.
    Dus niet voor het totaal dat je ophaalt, samen met je gildegenoten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.