Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gildemarkt

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Het zeer nabije Oosten
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Gildemarkt

    Bij de nieuwe gildemarkt zou ik een watermolen kunnen kopen, maar helaas is dat geblokkeerd omdat ik er al teveel zou hebben.
    Ik kan er nog wel 1 kopen met edelstenen, dat lijkt me niet erg consequent....
    Mogelijk een foutje in de gildemarkt? Als het wel klopt zou dat al aangegeven moeten worden bij de geldemarktstemming, dan stem je niet op iets dat je toch niet kunt krijgen

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    In case you haven't noticed, the Improved Watermill has been added to the Merchant>Architect section for Guild Coins to address this issue. It will be available for purchase until after the Easter event or sooner depending on the demand.

    Regards,
    BB_Sous
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Did notice, but missed the announcement?

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds deze week kan je in de gildemarkt een Verbeterde graansilo, maar daar staat een slotje op, terwijl ik deze nog niet gekocht heb en gildemunten genoeg heb.
    Kan iemand het slotje er af halen, dan kan de silo het gilde in. In ons gilde hebben hier meer mensen hetzelfde probleem, ook een slotje er op.

    https://prnt.sc/ug7yoh
    https://image.prntscr.com/image/pOeV...ICbxrBK3og.png

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Bij architect kun je nu een verbeterde watermolen en verbeterde graansilo kopen voor gildemunten. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.