Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Feedback] Change log 20.11.2019

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 20.11.2019

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read Change log 20.11.2019.

    We would love to hear your feedback! Please feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 18-11-19 om 14:24. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Whats meant with "Exchanged the Spooky Mine from the "Terrorized Town" quest chain with one that is not recurring, and applied the change to mines already acquired from the quest."?

    As i read it now, it says there were mines which returned in starmenu and could placed again? And after this change/update, every spooky mine depletes and doesnt go back into starmenu?

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb 3 spooklantaarns en die hadden geen bouwplek nodig. Hopelijk na de change log ook niet.

    Ook wil ik even vermelden dat ik het jammer vind, dat het spookschip maar heel kort zichtbaar is. Kan dat niet veranderd worden zoals het weekschip en de pionier ?

  4. #4
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Bouwplek/vergunning heeft betrekking op het moment dat je schip bij je eiland aankomt; dan neemt ie een bouwvergunning in. Dat is nu zo, maar na de changelog dus niet meer

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Whats meant with "Exchanged the Spooky Mine from the "Terrorized Town" quest chain with one that is not recurring, and applied the change to mines already acquired from the quest."?

    As i read it now, it says there were mines which returned in starmenu and could placed again? And after this change/update, every spooky mine depletes and doesnt go back into starmenu?
    Dat is correct, je beantwoord je eigen vraag

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gekewe Bekijk Berichten
    ik heb 3 spooklantaarns en die hadden geen bouwplek nodig. Hopelijk na de change log ook niet.

    Ook wil ik even vermelden dat ik het jammer vind, dat het spookschip maar heel kort zichtbaar is. Kan dat niet veranderd worden zoals het weekschip en de pionier ?
    Niet erop klikken, blijft ie staan.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.