Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Harbour

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Harbour

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read Dev Diary: Harbour.

    We would love to hear your feedback! Please feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat het event niet eerder werd aangekondigd.
    Zo worden de spelers die onregelmatig spelen of enkel bij events spelen niet bereikt.
    Ook is het heel verwarrend in de dev diary wat het gebouw doet: velen denken aan een nieuw gebied dat je kan bereiken, maar het is gewoon settlers omzetten in munten.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    Jammer dat het event niet eerder werd aangekondigd.
    Zo worden de spelers die onregelmatig spelen of enkel bij events spelen niet bereikt.
    Ook is het heel verwarrend in de dev diary wat het gebouw doet: velen denken aan een nieuw gebied dat je kan bereiken, maar het is gewoon settlers omzetten in munten.
    och aankondiging is niet zo heel erg, het is een heel erg minievent , lol
    en voor nu ja settlers in munten omzetten, misschien dat je meerdere nodig hebt om bij die tavos archipel te komen?

  4. #4
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Thanks voor leuke gebouwtje Een haven werd natuurlijk wel gemist.
    Jaren geleden ooit met enkele settlers aan dit spel begonnen, niet wetende dat we nooit meer naar huis konden. Nu ben ik van al mijn houten planken begonnen aan een gigantisch groot schip en wanneer dat klaar is, zal mijn ondertussen immense settler-bevolking eindelijk terug naar huis kunnen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    kan die haven alleen nergens kwijt?!

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had geen actieve hoofdquesten meer. Daardoor werd de eerste queste niet gestart. Zoeken op iets van haven in mijn stermenu vond ik een verbetering die ik op mijn burgermeestershuis kwijt kon. Nu zijn er questen te zien.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    IDD ik kan de haven nergens plaatsen. Is dit een bug.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Maarreh... maakt dat ding nu gewoon alleen maar munten???
    Dat is dan weer een dikke teleurstelling, dan gaat ie *HOP*, stermenu weer in Kost me daar anders alleen maar 2 plekken, waar ik liever generaals heb staan.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    kan die haven alleen nergens kwijt?!
    Generaals aan de kant zetten, die aan de kust staan.

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Thank you for your feedback, I have passed them all to our development team.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    Jammer dat het event niet eerder werd aangekondigd.
    Zo worden de spelers die onregelmatig spelen of enkel bij events spelen niet bereikt.
    Ook is het heel verwarrend in de dev diary wat het gebouw doet: velen denken aan een nieuw gebied dat je kan bereiken, maar het is gewoon settlers omzetten in munten.
    Yes, it was not announced in advance, but I hope it came as a pleasant surprise.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Thanks voor leuke gebouwtje Een haven werd natuurlijk wel gemist...
    I am glad you liked it.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    kan die haven alleen nergens kwijt?!
    It can only be placed in one location on the home island. You can use the picture of the harbour in the dev diary as a a guide.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theodoor2012 Bekijk Berichten
    IDD ik kan de haven nergens plaatsen. Is dit een bug.
    You may have confused the quest item from the actual Harbour building. After buying the relevant item in the shop, place it on the Mayor's house to start the quest. Completing the quest will reward the Harbour building, and you can place this in a specific location shown in the dev diary.

    Please let me know if your have further questions.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.