Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Blauwdrukken Epische Erf BUG

  1. #1
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    Blauwdrukken Epische Erf BUG

    Kunnen we een update krijgen wat de status is over oplossen van het probleem van dubbele blauwdrukken.

    Ik heb ondertussen 7 dubbele blauwdrukken die ik niet kan gebruiken bij de epische erf.

    Ik moet er nog maar 2 hebben om alles compleet te hebben, maar op deze manier is de lol er echt vanaf.

    Wil de 7 dubbele ook wel inleveren voor mijn laatste 2 missende blauwdrukken.

    Graag een update of nog liever een fix voor dit probleem.

    Vriendelijk bedankt!

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Blauwdrukken epische erf en epische smederij werken bij mij niet, update graag

    Al eerder gemeld dat deze bij mij niet werken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Net getest, werkt prima. Misschien je cache eens legen en 15 minuten uitgelogged blijven.

  4. #4
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Heb nu regelmatig contact gehad in de game zelf ( mod ) en via support. Ik zit met allemaal dubbele blauwdrukken. Ik moet er in totaal nog maar 1 .
    De lol is er nu wel vanaf, het is een hele dure reeks en ik loop ook nog eens minimaal 15 tropische vruchten mis per reeks ( deze krijg je als je al de blauwdrukken hebt )
    Laatste info die ik kreeg was dat de ISSUE weer op de lijst staat. Mijn vraag was waarom deze bug überhaupt van de lijst is gehaald.
    Kreeg zojuist te horen dat de oplossing in de volgende update zit of misschien de volgende daarop ........ Wat een antwoord.
    Vindt het een trieste boel worden.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.