Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: LTG heeft plaats voor nieuwe leden

  1. #11
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen die hier vragen en opmerkingen over heeft!

    deze berichten worden gebruikt binnen dit gilde en zijn een aanvulling op wat we hier doen. geen volledige handleidingen dus. we overleggen deze dingen binnen het gilde

    het kwam uit verzoeken in het gilden om de berichten ergens te kunnen bewaren. dit is voorlopig onze enige optie. ik zal verder berichten plaatsen. het helpt onze leden heel erg.

  2. #12
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Halloween!
    een event met veel pompoenen. met kerkhoven en hein en dracul die tot leven komen. het is allemaal door een vreselijke fout bij het laboratorium, waar gouden munten tot een heel andere soort munten omgetoverd kan worden. we gaan griezelen met de gekke wetenschapper die in mijn hoofd allemaal dingen toefluistert. dit zijn dingen die ik de hele tijd hoor:

    velden en vullers!
    - met halloween krijgen we 9 veldjes op verschillende snelheden.
    - pakhuizen moeten dichtbij staan (kijk bijvoorbeeld bij vietnameesking in sector 6 onder zijn epische opslag).
    - een uitgeput veld kan tot leven gewekt worden. GEEN VELDEN SLOPEN! die krijg je NOOIT terug!
    - verzamel pompoenvullers om velden mee gevuld te houden. vraag in het gilde ernaar. je kunt erom handelen en natuurlijk avonturen ervoor spelen.
    - boost de velden om maximaal eruit te krijgen. dat mag elke boost zijn.

    golums en water!
    - de golum kun je alleen zelf verslaan door de bijbehorende missie weg te klikken.
    - water kun je laten gooien zoveel als je wil.
    - voltooid de missie als jij daarvoor klaar bent!
    - jij moet zelf van alle soorten water 50 gooien voor prestaties.
    - overleg in gildechat waar nog golums staan en wanneer je water nodig hebt.

    koopman en handel!
    - koop dingen bij de koopman die gelimiteerd en niet te verhandelen zijn (generaal, ontdekker, geologen of speciale gebouwen als het laboratorium).
    - verkoop op handel pompoenen voor dingen die je kunt verhandelen (een jager bij de koopman kan misschien goedkoper op handel te krijgen zijn).
    - verkoop je handel voor pompoenen. in gildechat kun je vragen naar prijzen.

    het is straks tijd om lekker te griezelen. ik zal jullie op de hoogte houden van die gekke wetenschapper in mijn hoofd. misschien moet ik mijn hoofd maar eraf hakken. we gaan het zien, groetjes prime

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Primeval Bekijk Berichten
    Iedereen die hier vragen en opmerkingen over heeft!

    deze berichten worden gebruikt binnen dit gilde en zijn een aanvulling op wat we hier doen. geen volledige handleidingen dus. we overleggen deze dingen binnen het gilde

    het kwam uit verzoeken in het gilden om de berichten ergens te kunnen bewaren. dit is voorlopig onze enige optie. ik zal verder berichten plaatsen. het helpt onze leden heel erg.
    Dit staat openbaar, dus kan je aanvullingen verwachten. Er is een optie om een eigen groep aan te maken op dit forum.
    Die is alleen toegankelijk op uitnodiging, indien je dat zo instelt. Groepen

    Zo werkt dat: Nieuwe Groep aanmaken

  4. #14
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    thx dat helpt misschien. zal er snel naar gaan kijken.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    kan het ook kloppen dat ik niks zie kwa lampjes bij iedereen en bij mijn gebouwen of ze het aantal aan het maken zijn ik zie helemaal niks namelijk.
    ben wel weer aan het opbouwen hoop dat dit voor iedereen heel snel over is

  6. #16

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door els1408 Bekijk Berichten
    kan het ook kloppen dat ik niks zie kwa lampjes bij iedereen en bij mijn gebouwen of ze het aantal aan het maken zijn ik zie helemaal niks namelijk.
    ben wel weer aan het opbouwen hoop dat dit voor iedereen heel snel over is
    Chat kapot

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    kan nie wachten!

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ja geleezen primval ) hans

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    bah bah hoe hoger ik kom in level hoe zwaarder het voor me wordt, ben er een beetje bang en onzeker van de avonturen met meerdere bvb. coop enz.

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2021
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Venco,

    ik zie dat dit al een ouder bericht is, ben je nog actief?

    Dan wil ik graag aansluiten.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.