Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peak: Anniversary Event 2019

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peak: Anniversary Event 2019

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read the Sneak Peek: Anniversary Event 2019.

    We would love to hear your feedback! Please feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Als de 280-gen 3x zo snel herstelt (als een gewone gen?), zoals in de omschrijving van de gen staat, had ik een hersteltijd van 80 minuten verwacht.
    Op test duurt het echter 2 uur om hem weer te kunnen gebruiken. Is mijn aanname verkeerd dat 3x zo snel betekent 1/3e van 4 uur?
    Of is 3x gewoon een tiepvaud in de sneak peek? :-)
    Laatst gewijzigd door joachem; 27-08-19 om 16:12. Reden: vertaling: veronderstelde op een andere server ingelogd te zijn

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    wat dacht je van een typo? En anders maakt BB dat er wel van, is snelste manier van 'bugfixing' voor hun

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Herstel tijd van de generaal is op test gewoon 2 uur

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachem Bekijk Berichten
    On test it is still 2 hours to get him back up and running.
    Dat zegt ie ook, maar zijn Nederlands is niet zo goed.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.