Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest 4: The Bandit's Counter-attack

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Crisis Quest 4: The Bandit's Counter-attack

    Dear Settlers,

    A new Crisis Quest started on your Island, and you have one week to resolve it.

    Are you enjoying the challenge? We would love to hear your feedback. Please feel free to leave them in this thread.

    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 12-08-19 om 12:07.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    It would be nice iff there also would be guides for atacks on the bandit camps and not only the message that we have to atack.
    But because there are much Dutch players it would be nice to see the guides and info in the dutch language

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    It would be nice iff there also would be guides for atacks on the bandit camps and not only the message that we have to atack.
    But because there are much Dutch players it would be nice to see the guides and info in the dutch language
    Wat stopt je om het goede voorbeeld te geven en zo'n gids te maken?
    Gidsen worden gemaakt door de SPELERS en niet door de ONTWIKKELAARS.
    Laatst gewijzigd door copycat; 13-08-19 om 11:00.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Handig dat dit heel duidelijk staat aangeven... NOT!

    "MOD_Yardly: Let op bij het crisis event! Wil je kans maken op een manuscript, geschrift of codex, stuur dan je ontdekkingsreiziger op avonturen zoektocht. Wil je kans maken op extra erts, stuur dan je ontdekkingsreiziger op schatzoektocht. (het staat wat onduidelijk in de omschrijving)"

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    hoe kom je aan kaartstukken ? Ik moet 5000 van die dingen . Mijn zeldzame prov huis kan het maken , maar daar heb ik papier voor nodig. Heb niet genoeg papier, dus moet kopen:superduur .
    In de Excelsior krijg je ook maar minimale kaartstukken. Bijna onmogelijk!

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Op hulp gaat sneller... en is je daar al beantwoord. Heen en weer van goederen...

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Leuke crisis Mooie beloningen ! Altijd leuk om iets extra's in het spel te hebben

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk en makkelijk Was als snoepjes van een baby afpikken
    (Of meer politiek correct: Vis in een ton afschieten?)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.