Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Flash / HTML5 Hoe nu verder!!!

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    We are aware of the Adobe announcement and take this topic seriously. This specific announcement is related to the flash browser plugin. Right now we are looking into some options, such as Adobe AIR, for a possible alternative/workaround, if the flash plugin is getting removed/blocked from major browsers.

    Have fun
    BB_Alex

    misschien eens verder kijken, helpt ook wel

  2. #12

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop dat ik kan blijven spelen op mac of chromebook, hier geen windows pc in huis om een spel te downloaden

  3. #13
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    heb de slanke browser versie vandaag gedownload om te kijken of ik dan eventueel na dec 2020 daarop zou kunnen spelen maar ondanks nieuwe laptop kom ik niet verder op de slanke browser versie na het inloggen. Het vraagt of ik diegene ben die is ingelogd en als ik dan op continu klik dan word het witte scherm donkergrijs en gebeurt er dus helemaal niks.
    Wil toch na dec 2020 dit spel kunnen blijven spelen dus suggesties zijn welkom aangezien elke webbrowser met Flash kapt.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom is Bluebyte eigenlijk niet serieus op zoek om het spel over te zetten naar een ander platform dan hun eigen browser er willens en wetens er door onze strot te duwen? Ik speel het liever gewoon in een browser zodat je in de je andere tabs andere dingen kan doen in plaats van elke keer van scherm te wisselen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is ook al verteld waarom dat niet kan...

  6. #16
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We understand your concerns about the future of the game in relation to Adobe Flash's End of Life by the end of this year since this game is a Flash-based game. We can only assert that such worries are unfounded and reiterate the previous statements that have been made. There are also other options that our team has yet to explore in developing the game after December 2020.


    Quote from BB_Pandur

    As BB_Alex also wrote in the test server forum, no DSO2 or HTML5 client is planned. Nevertheless, we are of course keeping an eye on the flash situation and are working on different ways of tackling the problem of the flash player, which will disappear in 2020 at the latest. One idea is a standalone client, similar to the one we are currently using.

    - We are NOT working on HTML 5 or DSO 2.0
    - We are indeed working on a plan for a time when Flash is no longer supported by browsers.

    We will not be releasing an HTML5 version of DSO. However, what will work when the browser stops flashing is our downloadable client. The so-called " Slim Browser ". It also does not tear a hole in the system because it cannot be used for services other than our game.
    That being said, privately, I'm sure there will be long browsers running Flash, in some sandbox form.
    https://forum.diesiedleronline.de/sh...96#post1554996
    We will not be releasing an HTML5 version of DSO. However, what will work when the browser stops flashing is our downloadable client. The so-called " Slim Browser ". It also does not tear a hole in the system because it cannot be used for services other than our game.
    That being said, privately, I'm sure there will be long browsers running Flash, in some sandbox form.
    https://forum.diesiedleronline.de/sh...50#post1658950


    If anything changes, you can be assured that it will be published on all our platforms.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    nooit eraan gedacht om een app the laten ontwikkelen in de play/appstore? zodat het op tablet gespeeld kan worden? ook goed voor chromebooks...

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Stopt het spel na december 2020. anders stop ik er nu niet meer zoveel energie in?

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naria Bekijk Berichten
    Stopt het spel na december 2020. anders stop ik er nu niet meer zoveel energie in?
    misschien eens wat beter opletten, kijk eens hier naar
    https://forum.thesettlersonline.nl/t...ettlers-Online

  10. #20

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Daar staat verder niks dat garandeert dat het verder gaat
    Over opletten gesproken....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.