Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: [Feedback] Scavenger hunt with Orowa

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Scavenger hunt with Orowa

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to participate in the Scavenger hunt with Orowa.

    Please leave your comments and feedback about this forum event in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 23-07-19 om 08:35. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    pour les flamands la même chose, zoals we hier zeggen. Niet eens de moeite gedaan om een Nederlandstalige versie te maken...

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens, ik speel niet op een nederlands talige server om engels talige raadsels te doen. Dit is helaas voor veel mensen niet te doen en die worden dus buiten gesloten. Erg jammer want het is wel een erg leuke afwisseling.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Precies, waarom zou je anders op een nederlands talige server spelen.... Helaas, weer eens mis geschoten....

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    jammer dat het niet in het Nederlands word gedaan ,terwijl je op de Nederlandse server zit, je moet op de Engelse server het in de Nederlandse taal doen kijken wat zei daar van vinden

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    wat is de bedoeling?

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me af of alle puzzels wel goed zijn. Volgens mij zit er een fout in puzzel 2 met name in het antwoord

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer maar helaas. Weer eens een flop. Dat de nederlandse taal niet meetelt is al langer duidelijk (geen nederlandstalige cm). Maar om zoiets ook nog eens 2 keer zo moeilijk te maken, is ronduit belachelijk. IK ben b.v. in het hele verhaal geen enkele kleur tegengekomen en toch moeten we gokken op de kleur of de vorm van de ring ? Zo'n event moet binnen het bereik liggen van een groot deel van de spelers en niet alleen voor een elitegroepje. Helaas weer een mislukt event.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Event? is gewoon een forum quizje hoor... En het gebouw dat er te winnen valt, geen idee wat dat doet

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Heb een poging gewaagd om iets op te lossen. Ik stop er mee. Wat jammer weer, zou zo leuk kunnen zijn!
    En het gaat me niet eens om de beloning, maar om het mee doen, maar dat zit er niet in
    Een misser.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.