Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: [Feedback] Scavenger hunt with Orowa

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    goed zo een event. maar is gedacht aan dat waarschijnlijk niet de vragen verstaan omwille van het engelse vragen meeste verstaan wel engels maar schijven en lezen,
    dus hebben ook niet kans om hier aan mee te doen toch jammer van dat dat gebouw dat je dan niet kunt halen doordat je de vragen misschien wel kunt beantwoorden maar begrijpen

    moeten de antwoorden ook in engels doorgegeven worden of nederlands dus ook geen informatie je mag maar 1 keer doorsturen
    dus velen zullen zich benadeelt voelen zoals ik zelf ook

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    is er - pak m beet zo'n 2 weken na einde raadsel-event - al iets over een uitslag bekend?
    of de volledige lijst met juiste antwoorden?

    of ..... niet?

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Vindt het jammer dat op dit forum de antwoorden van de vragen niet zijn gegeven, zoals wel op andere forums van TSO.
    Daarnaast vindt ik het ook jammer dan BB niet de moed heeft om overall gezien per forum het aantal inzendingen te geven, het aantal goede inzendingen, het aantal inzendingen welke voldeden aan de tweede criteria, en hoeveel van deze inzendingen beloont zijn met het extra gebouwtje.

    Ook was onduidelijk hoe de prijzen verdeeld zouden worden, was dit per forum of overall over alle werelden/forums heen.

    Over het event kan ik zeggen, dat Nederlanders de engelse taal redelijk machtig zijn, maar of ze de nuances in de taal kunnen doorgronden is een heel ander iets.
    Dit kan je zien bij woorden in meervoud het antwoord was op een vraag zoals keys en snowmen.

  4. #24
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    You can find the correct answers in >here<. You can read about the rewards and how it will be distributed in the event Overview.

    Note: The new Community Building was added to the list of possible rewards for players who answered more than 75% of the all questions correctly.

    Please let me know if you have other questions.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Het is toch vreemd om te zien dat de antwoorden welke door BB_Sious worden gegeven verschillen met de antwoorden welke BB_Torkav heeft gegeven op thesettlersonline.com.

    Hierbij valt voor mij op:
    Dag 2 part 2. Hier "signposts" en de ander "signpost"
    Dag 4 part 1. Hier "marshall" en de ander "marshal"

    En voor de oplossing van dag 1 part 4, is op basis van de gegeven antwoorden alle twee maar goed gerekend, daar de vraag een open vraag is zonder dat daar met streepjes was aangegeven hoelang het woord moest zijn alhier. Op andere forums werd aangegeven een vier letterig woord.

    Persoonlijk had ik op vraag dag 2 part 2 het antwoord "Artefact" gegeven omdat je dat in je hand kan houden, en dit een relatie heeft met het spel. Ik was de enige welke dit antwoordt heeft gegeven, maar een "Signpost" zag ik niet in de tekening, en kon de tekening niet relateren aan een object in het spel met een spook erop. Maar ook buiten zie ik geen spoken boven op de (weg) bewijzering rusten.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat Orowa het spookje is....

    "I'm the basement ghost Orowanikus of Orakus, but just call me Orowa. "

    dat maakt het volgende:
    "what is orowa holding in his hands?"

    best duidelijk dat t niet om t spookje gaat, maar om datgene waar ie op zit....
    dat jij er geen signpost in ziet... maar iets anders....

    (overigens, ik had t antwoord fout)

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    dat was ook 1 van de 3 antwoorden die ik mis had. (ik dacht een kruis of dennehouten plank of zo)

    Toch bedankt voor de 3 prem-dagen. ;-)

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Leuke raadsels maar jammer dat het in het engels was. Waardoor het toch wel erg lastig werd . Het is ten slotte 35 jaar geleden dat ik engels heb gehad
    Nu blijkt dat ik 3 schrijf/typ foutjes heb gemaakt , daardoor is het geen gebouw geworden maar 1 dag prem. Althans dat denk ik want in het berichtje stond verder niets.
    Al met al geen stimulans om volgende keer weer mee te doen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.