Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: trainingsbuff i.c.m. elite-trainingsterrein

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud

    trainingsbuff i.c.m. elite-trainingsterrein

    Vorige week bemerkte ik dat Mr. Meyers (buff +300% rekruteringssnelheid) minder invloed had op de totaaltijd van troepen trainen in mijn elitebarak. Er werd maar 2 uur in mindering gebracht i.p.v. 3 uur. Ook de andere trainingsbuffs, verbeterd trainingsplan, drilmeester stinkerd en overuren trainen klopten niet en duurde het maken van nieuwe troepen in mijn elitebarak langer dan verwacht.
    Dit heb ik begin deze week eerst gemeld bij een MOD en die constateerde hetzelfde. De MOD adviseerde mij een ticket aan te maken. Dat heb ik uiteindelijk gedaan en ingediend bij Het "The Settlers Online" ondersteuningsteam. Van het ondersteuningsteam kreeg ik het advies om de browser/flash up-to-daten en de cache van mijn browser te legen. In het kort, dat hielp helaas niet alleen/voldoende.
    Ondertussen hoorde ik van andere spelers dat zij hetzelfde probleem ondervonden en dat ook het stapelen van een trainingsbuff i.c.m. elite-trainingsterrein niet goed werkte.

    Hierna ben ik aan het experimenteren geslagen en uiteindelijk heb ik het e.e.a. werkbaar gekregen. Hieronder staat wat ik achtereenvolgens heb gedaan.

    1. Cache geleegd, browser/flash up-to-date.
    2. Elite-trainingsterrein afgebroken.
    3. Geen enkele buff gebruikt op elite barak.
    4. Prtscr gemaakt van elite barak (zie onder a). Trainingstijd 16uur 39 mins
    5. Mr. Meyer gedropt en prtscr gemaakt (zie onder b). Trainingstijd 13uur 38 mins
    6. Elite-trainingsterrein geplaatst en prtscr gemaakt (zie onder c). Trainingstijd 9uur 4 mins

    a. prntscr.com/nyq7a0 … Prtscr van elite barak. 200 BZV, geen elite-trainingsterrein, geen mr. Myer = trainingsduur 16uur 39 mins.
    b. prntscr.com/nyq7ru … Prtscr van elite barak. 200 BZV, geen elite-trainingsterrein, wel mr. Myer. = trainingsduur 13uur 38 mins (is -3 uur van de tijd onder a).
    c. prntscr.com/nyq8u8 … Prtscr van elite barak. 200 BZV, wel elite-trainingsterrein, wel mr. Myer. = trainingsduur 9uur 4 mins ( is ongeveer -33% van 13uur 38 mins van de tijd onder b).

    In dit geval scheelt met genoemde volgorde het trainen van elitetroepen in de eilite-barak met mr. Meyers + 1 elite-trainingsterrein in totaal 7 uur en 35 mins!

    Als je dus maximaal profijt wilt hebben van een trainingsbuff en 1 trainingsterrein moet je eerst je trainingsterrein afbreken en daarna eerst je buff droppen en je trainingsterrein weer opbouwen. O ja, vergeet niet eerst je cache te legen en je browser/flash up-to-daten

    Of dit allemaal zo de bedoeling is ... tja, ik denk het niet ;-)

    Grt
    Tien1957

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat ze het langzaamaan bij BB ook niet meer begrijpen. Word eens tijd om problemen goed aan te pakken en niet enkel wat cosmetisch zoals de laatste tijd gedaan word. Nieuwe content is heel mooi, maar toch wat minder als het allemaal niet werkt zoals ze aangeven.

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi tien1957,

    The recruitment buffs from Mr. Myers and the Elite Training Grounds seem to be working as intended. Please note that these buffs improve the recruiting speed of the Elite Barracks, the speed in producing the units and not the recruitment time directly.

    You also need to consider that the normal production time will apply to the units that are being made after the Recruitment Buff expires.

    If you have further questions, please let me know.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hi tien1957,

    The recruitment buffs from Mr. Myers and the Elite Training Grounds seem to be working as intended. Please note that these buffs improve the recruiting speed of the Elite Barracks, the speed in producing the units and not the recruitment time directly.

    You also need to consider that the normal production time will apply to the units that are being made after the Recruitment Buff expires.

    If you have further questions, please let me know.

    Regards,
    BB_Sious
    Hallo BB-Sious

    Bedankt voor uw reactie.
    Natuurlijk werkt/verbetert Mr. Meyers zoals het bedoeld is en verminderd het indirect de rekruteringstijd.
    Maar zoals ik altijd heb gesteld moet Mr. Meyers gedurende 60 minuten +300% geven en niet +200% zoals dat o.a. bij mij het geval is geweest!
    Dat hij gedurende 60 minuten maar +200% geeft is een bug en daarom heb ik in deze post aangegeven hoe je deze bug kunt vermijden ;-)

    Met vr. gr.
    Tien1957

    NB Op dit moment kan ik die bug niet reproduceren en ook geen prtscrn van laten zien, maar Mod_Yardly heeft het ook geconstateerd.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn vorige post gaf ik aan dat ik geen kon prtscrn laten zien, omdat ik geen avontuur had gespeeld.
    Nu heb ik wel een avontuur gespeeld en kon ik het probleem reproduceren.
    Ter info, ik heb vooraf mijn cache niet geleegd, geen enkele trainingsbuff gebruikt op elitebarak en mijn elite-trainingsterrein niet afgebroken.

    Achtereenvolgens heb ik:
    1. Prtscr gemaakt van elitebarak (http://prntscr.com/o0m1ly). Trainingstijd 5uur 33 mins
    2. Mr. Meyer gedropt en na 13 mins prtscr gemaakt (http://prntscr.com/o0m7qd). Trainingstijd 3uur 20 mins
    Hieruit blijkt dat Mr. Meyers maar 2 uur geeft

    Later heb ik:
    1. Cache geleegd (browser en flash waren al up-to-date).
    2. Elite-trainingsterrein afgebroken.
    3. Verbetering Mr. Meyers gestopt.
    4. Prtscr gemaakt van elite barak (https://prnt.sc/o0mccd). Trainingstijd 23uur 40 mins
    5. Mr. Meyer opnieuw gedropt en prtscr gemaakt (https://prnt.sc/o0md26). Trainingstijd 20uur 38 mins
    Hieruit blijkt dat Mr. Meyers wel weer 3 uur geeft!
    6. Tenslotte elite-trainingsterrein weer geplaatst en prtscr gemaakt (https://prnt.sc/o0mdip). Trainingstijd 13uur 45 mins

    Wie het weet mag het zeggen.

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi tien1957,

    You will need to consider the duration of Mr. Myers buff. In the first screenshot, you are looking at the total time that includes the recruitment time with the Mr. Myers buff active plus the recruitment time after Mr. Myers has elapsed. If you look at the recruitment time for the first 50 Mounted Swordsman at the time Mr. Myers is applied, you would see that this buff is applied correctly.

    The Elite Barracks with one Elite Training Grounds plus Mr. Myers buff will produce 54 Mounted Swordsman in one hour. After an hour Mr. Myers stops and the recruitment speed goes back to +50%. At this rate, 46 MS will be produced in 2 hours 33 mins.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hi tien1957,

    The Elite Barracks with one Elite Training Grounds plus Mr. Myers buff will produce 54 Mounted Swordsman in one hour.

    Regards,
    BB_Sious
    Ik ben blij dat u nu ook een getal noemt, het trainen van 54 bereden zwaardvechters met 1 elite trainingsterrein + Mr Meyers duurt 1 uur.
    Maar dat blijkt toch anders te zijn, zie http://prntscr.com/o0xyrw.
    Hieruit blijkt dat de door u genoemde 54 bereden zwaardvechters getraind zijn na 1uur en 5 mins en eigenlijk is het meer dan 1 uur en 5 mins omdat Mr Meyers al bijna 3 mins werkt, dus waarschijnlijker is 1 uur en 8 mins.
    Dat lijkt marginaal, maar dat is een verschil van 13%

    Neemt ook niet weg dat in het ene geval er met Mr Meyers (maar zonder elitetraningsterrein) 3 uur van de totaaltijd afgaat (zie https://prnt.sc/o0vepx en https://prnt.sc/o0vf50) als je doet wat ik heb vermeld in de allereerste post en anders maar 2 uur.

    Wellicht ten overvloede, ik begrijp wat u uitlegt ;-)
    Laatst gewijzigd door tien1957; 12-06-19 om 18:35.

  8. #8
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi tien1957,

    The estimated time of completion in the screenshots is adjusted for every unit that has already been trained and for every minute (and seconds). Notice that the estimated time of completion changes if you move the cursor away and back again after some time.

    The Elite Barracks produces 1 Mounted Swordsman (MS) every 5 minutes. In the second screenshot, with the time displayed, it means you already made about 7.8 MS units.
    With Mr. Myers buff, you will produce 4 MS units every 5 minutes for 60 minutes. In 60 minutes, it produces 48 MS units.
    Mr. Myers expires and leaves you with 144.2 MS units left at normal production speed. This takes 12 hours, 1 minute.
    Thus, the total Estimated Completion Time at the third screenshot is 13 hours, 1 minute.

    Hope this clears things for you. Let me know if you have questions.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo BB-Sious.

    Mijn dank voor de uitgebreide uitleg en gelukkig zijn we het eens.

    De Eilitebarak produceert zonder Mr. Meyers elke 5 mins 1 Bereden Zwaardvechter (dat zijn 12 Bereden Zwaardvechter per uur).
    De Eilitebarak produceert met Mr. Meyers gedurende 60 mins, elke 5 mins 4 Bereden Zwaardvechter (dat zijn 48 Bereden Zwaardvechter per uur).
    De conclusie is dat je met Mr. Meyers gedurende de 1e 60 mins 36 Bereden Zwaardvechte meer produceert! (48 Bereden Zwaardvechter - 12 Bereden Zwaardvechter = 36 Bereden Zwaardvechter).

    Die 36 (extra) Bereden Zwaardvechter hoef je dus niet meer te produceren, want die zijn al gemaakt.
    De productie van 36 Bereden Zwaardvechter duurt normaal 180 mins (36 Bereden Zwaardvechter x 5 mins).
    Dat is precies wat ik altijd heb gezegd, dat door het gebruik van Mr. Meyers (indirect) de totale productietijd met 3 uur wordt verminderd.

    Ik heb echter eerder bij mij gemerkt dat door het gebruik van Mr. Meyers de totale productietijd maar met 2 uur werd verminderd i.p.v. met 3 uur.
    Dat heb ik hier bespreekbaar gemaakt en ook het ondersteuningsteam hiervan in kennis gesteld.
    Gisteren kreeg ik bericht van het ondersteuningsteam dat mijn 'rapport' zou worden doorgestuurd naar een relevant team voor onderzoek.

    Wel heb ik nog een vraag n.a.v. 'After an hour Mr. Myers stops and the recruitment speed goes back to +50%'. Betekent dit dat het elite-trainingsterrein en trainingsterrein niet werken gedurende de tijd dat er een buff voor rekruteringssnelheid wordt gebruikt?

    Met vr. gr.
    Tien1957

    NB Ik werd door het ondersteunigsteam wel bedankt voor mijn inspanningen, maar mijn verzoek om enige compensatie van de verbruikte buffs werd afgewezen

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi tien1957,

    Mr. Myers works together with the Elite Barracks and Elite Training Grounds and it lasts for one hour.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.