Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Paasmissie. Blijft maar staan onder "Wachtende queesten"

  1. #11
    LordZen's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2017
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Verloren eieren wil niet actief worden

    De Queeste "Verloren Eieren" blijft alleen meer bij "Wachtende queesten" staan.
    Ik kan nergens vinden wat ik moet voltooien om te kunnen starten.

    in de tekst staat een "Undifined test"

    Kan iemand mij helpen??

    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Image2.jpg
Bekeken:   844
Grootte:   82,1 KB
ID:        885  

  2. #12
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    @ Lordzen: Zoals je in dit topic kunt lezen, zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Een bug. Wat je kan doen, is duimen dat ontwikkelaars op tijd iets verzinnen. Verder niets.
    Laatst gewijzigd door MM006; 10-05-19 om 11:18.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Tot op vandaag aan toe blijft de missie 'de eierwedstrijd' maar staan bij wachtende queestes, terwijl alle andere allang gedaan zijn.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Too little, too late....

  5. #15
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    @ BB_Sious: Ik vind het zeer jammer dat BB die bug uiteindelijk niet gefixt heeft. En vervolgens ook geen andere oplossing heeft weten te realiseren voor spelers die hinder ondervonden. Spelers dan informeren dat er eieren te verkrijgen zijn via avonturen en handel is natuurlijk wel een dooddoener..
    Volgende keer die timer voor volgende missiereeks, maar achterwege laten - of goed en volledig testen. Dat was de enige wijziging en heeft dus waarschijnlijk te maken met de bug.. Nu heeft het voor veel mensen meer kwaad dan goed gedaan.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.