Beste spelers,

Mij is het opgevallen dat de feestverstoorders-kampjes bij alle levels komen, dus ook bij de levels die niet eens de troepen hebben om het kampje aan te vallen met hun gewone generaals en / of de grondstoffen hebben om de kampjes om te kopen via het aanbod wat er wordt gevraagd. Nu denk ik dat dat niet echt handig is, aangezien ik als gilde leidster er op aan wordt gekeken om mijn leden van grondstoffen te voorzien. Nu doe ik daar enorm mijn best voor, maar mijn grondstoffen heb ik mettertijd opgebouwd en gaan er nu dus heel rap doorheen. Natuurlijk gun ik mijn leden om de spullen te krijgen, maar ik ben bang dat ik dat niet red qua grondstoffen. En ik geloof dat er vast meer gildes zijn die dit of niet doen, of in ieder geval ook niet kunnen opbrengen. Mijn vraag is dus eigenlijk, is het mogelijk om dit in de toekomst aan te passen aan de levels ? Daar ik het eigenlijk vreemd vind dat dit niet al is gedaan, hoop ik dat dit alsnog gaat opgepakt worden. En ik denk dat er vast meerdere gildes zijn die niet "bulken" van de grondstoffen voor al hun lage levels. Met uitzondering van de gildes die dat wel doen, vind ik het alsnog bizar dat het op deze manier in elkaar is gezet. Ik heb ook nergens de informatie kunnen vinden dat het voor lagere levels wel zou zijn aangepast en de geluiden die ik tot nu toe hoor vertellen mij dat het inderdaad zo is dat ook zij die dure kampjes zouden moeten verslaan.

Hopende op een oplossing in de toekomst,

vriendelijke groet,

Lady-Elvira