Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Easter Event 2019

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    viel me trouwens op bij prestatie ik begonnen ben met deel 2. herinneringen terughalen heb ik niet gehad verloren eieren wel gedaan. assistent is de volgende.. hmm nieuw deel van de paas missie gaat dus pas over 2 dagen en 21 uur verder.. elke 5 dagen een missie.. .. .. fix dus deel een.. dan kunnen we over paar dagen verder

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Welke paasquest je 1st krijgt is min of meer willekeurig. Maw: Niet iedereen start met de quest die bovenaan in het prestatielijstje staat.

    Binnen mijn gilde hebben de spelers die dit jaar voor het eerst het paasevent meemaken wel een vervolgquest gekregen, de overige spelers niet (Al zegt dat op een klein groepje spelers ook niet heel veel).

  3. #23

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Did you have a waiting quest "Easter preparations"? No
    Have you already selected 20 minutes from the game? Yes logged out completely overnight
    When did you first receive the first quest of the Easter quest series? monday 14:00 hour
    Which browser do you use? chrome Version 73.0.3683.103 (Official Build) (64-bit) ook
    Did you attend the Easter event in 2018 & complete it? yes


    kreeg je een wachtende quest "Paas-voorbereidingen"? Nee
    Heb je al 20 minuten uitgelogged geweest ? Ja, 's nachts volledig uitgelogd
    Wanneer heb je voor het eerst de eerste quest van de paas quest-serie ontvangen? maandag 14:00 uur 15-04-2019
    Welke browser gebruik je? chrome versie 73.0.3683.103 (officiële bouw) (64-bit)
    Was u aanwezig op het paasevenement in 2018 en voltooit u het? Ja
    Laatst gewijzigd door snakeways; 23-04-19 om 15:26.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn antwoorden zijn hetzelfde als Snakeways heeft gegeven.

    Tot nu toe is alleen verloren paaseieren voorbijgekomen en afgerond.
    Mr Croix Sant is voorbijgekomen en afgerond.

    Verder geen andere missies...en de tijd tikt door. Hopelijk is het snel gefixet en kunnen we de resterende missies parallel afronden?

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Effe rekenen:
    Eerste missie = 169 eieren waard
    4 additionele missies = 338 per stuk. Samen = 1352 waard.

    Mijn Eggslporers nemen samen gemiddeld 300 eieren per dag terug. Tel 20 dagen = 6000 eieren
    2x per dag rapen = 2x15x20 = 600 eieren

    Dan kom ik op 8121 eieren.
    Ik wil wel wat meer kopen en denk dat ik met 24k ei wel vooruit kan. (70k voor als je alles wil)

    Ik moet dan nog 16k ei uit de loot van Avo’s halen.
    Als de gemiddelde loot zo’n 40 eieren bevat zijn dat 400 avo’s. Dat zijn dus 20 avo’s per dag.

    Mijn eerste idee is dat dit evenement niet oplevert wat het zou kunnen doen. Het is niet realistisch haalbaar.
    Daarnaast denk ik dat de vervolgmissies (waarde van 1000 eieren) niet het verschil gaan maken.
    Daarbij denk ik ook dat als het via de handel moet, dat je de eenvoudigere spelers uitkoopt en dat zou eigenlijk niet zo moeten.

    De verhouding ligt nogal scheef.

  6. #26
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The issue with the Easter Quest chain should be fixed after today's hotfix. If you encounter other issues, please let us know.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Nu 1 nieuwe paasqueeste gekregen, maar... ik moet er nog 3 doen en de teller zegt dat ik een nieuwe krijg binnen 5 dagen en het event loopt af in 10 dagen. Dat lijkt me dus heel erg krap te worden.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flandernschlacht Bekijk Berichten
    Nu 1 nieuwe paasqueeste gekregen, maar... ik moet er nog 3 doen en de teller zegt dat ik een nieuwe krijg binnen 5 dagen en het event loopt af in 10 dagen. Dat lijkt me dus heel erg krap te worden.
    krap? zeg maar gerust onmogelijk

  9. #29
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi everyone,

    We understand your concerns on completing the entire Event Quest Chain. We will consider extending the entire Easter Event and provide more information about this at a later time.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #30
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Easter Event Extension

    Dear Settlers,

    We are happy to inform you that the duration of the Easter Event will be extended!

    Start of Removal Phase: 06.05.2019 11.05.2019 at 10:00 CEST (+5 days)
    Complete deactivation: 13.05.2019 at 10:00 CEST

    Please note that this extension will result in a shorter Removal Phase (only 2 days!).

    Happy Settling,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 26-04-19 om 13:05.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.