Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Feedback] Dev Notes: Adventure Pricing

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Notes: Adventure Pricing

    Dear settlers,

    Thanks for taking the time to read the Dev Notes: Adventure Pricing.

    We would love to know your opinion and impressions about it. Feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Sons of the Veld.. .up from 195 to 300 mapfrags... LOL nobody bought those before and will most certainly not buy them now.
    Young woodcutter down bij 60... thx.
    Whirlwind... no thanks, same as sons with the difference they are abundantly found through searches.
    Little Tailor is also found on many occasions...

    Good thing al the gem-adventures are down though, well done.

    Of all the things that could have been taken into account fot the new costs, it seems that how often adventures are actually played, is forgotten.
    Many of the adventures that are hardly ever played, still got more expensive.... So no incentive to play them more.
    Laatst gewijzigd door copycat; 21-03-19 om 18:41.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Zelf koop ik zelden avo's in de winkel, mijn OR's vinden er genoeg.
    Maar wel mooi dat de meeste avonturen goedkoper worden, is zeker praktisch voor beginners die nog niet veel keuze hebben tussen alle avo's
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Compleet zinloze besteding van ontwikkelaars en programmeer tijd. Los eerst de bugs maar eens op. Daar word het spel veel beter van.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.