Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Sterrenwacht

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud

    Sterrenwacht

    Met sterrenwacht op gedetailleerde kaarten geactiveerd, en met verkennersbureau op sterke gevechtsgegevens AAN ,begon ik aan de visser en z'n vrouw.

    Na aankomst op het avo m'n clausen en kwartiermeester leeggemaakt en terug gestuurd naar huis voor eventuele reserve aanvoertroepen.
    Na aankomst van andere generaals blijven ze maar met een soort gymnastiekoefening hun tentjes afbreken en weer opbouwen.
    Ze zijn verder niet te verplaatsen, niet te legen, en zelfs niet in je ster te zetten.
    Als het dan eindelijk rustig lijkt en dat iedereen zich even rustig houdt blijkt dat m'n clausen alle troepen (die ik had uitgeladen) weer mee naar huis hebben genomen.
    Thuis aangekomen blijkt heer Santa hetzelfde idiote fitness idee te hebben opgepakt en blijft zijn tentje maar opbouwen,.. is niet te legen, niet te versturen en blijft maar hangen.

    Met andere woorden,... ik ben bang dat ik minstens tot het einde van die 2 uur durende buf moet wachten tot (hopelijk) er eindelijk dan weer te werken valt met m'n gen's.

    Ik hoop dat dit snel word opgelost want op deze manier is het eerder een (zeer frustrerende) anti buf, inplaats van een aardig voordeel waar je een hoop valentijn moeite in hebt gestopt.

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Is bekend. Op dit forum + nog langer op engelse forum. Soms stopt het telkens opbouwen, als al je legers aangekomen zijn.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    yup, is ondertussen algemeen bekend dat de sterrenwacht kaputt is

  4. #4
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is de status hiervan inmiddels? Er was een fix geweest, maar ik begreep dat er daarna nog een probleem was met de kwartiermeester generaal. Is dat inmiddels ook verholpen? Zoniet, voor wanneer staat dit op de planning bij het dev team?

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    sterrenwacht 1 grote bug

    Sterrenwacht is 1 grote bug spelers hebben er last van ,als je een avontuur speelt en iemand heeft hem geopend dan heeft de rest van de spelers er last van ,dwz hun garnizoen blijft laden en laden en je r verdwijnt tijdens een aanval ,kost tigga veel kanon enz .
    en neem gelijk je loot spaar het niet op want die ben je ook kwijt ,ik vind dat BB hiervoor compensatie voor moet geven en zijn verantwoordelijkheid voor moet nemen ,iets nieuws introduceren en heel mooi maar onderwijl 5000 kanon en 3 lootjes verdwenen plus de ergenis en het oponthoud
    prutswerk

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En dat is bekend, dat de sterrenwacht niet goed werkt en TOCH zetten spelers dat ding aan, zodat je er met zijn vieren last van hebt (op een coopje bijvoorbeeld.)
    Tja...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.