Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Observatorium werkt anders dan de tekst zegt

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Observatorium werkt anders dan de tekst zegt

    Volgens de tekst moet je bij het Observatorium eerst de buff activeren, voordat je het avontuur start. Volgens mij is het precies andersom. Eerst het avontuur starten, dan de buff activeren. Dan is de reistijd voor generaals naar dit avontuur verkort gedurende het hele avontuur. Werkt dan ook maar op 1 avontuur. Met name handig dus als je aan een groot avontuur begint, waar je te weinig generaals voor hebt om alles in één keer mee te nemen.
    Ik heb 'm op deze manier gebruikt en dat werkte. Anderen die eerst de buff gebruikten en daarna het avontuur starten, ondervonden geen verkorte reistijd voor hun generaals.

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ding heeft bugs, staan ook al wat berichten op feedback dev diary. Heb net gedaan wat jij zei, maar dat verhelpt de bugs niet. Generaals met draf vaardigheid, reizen niet sneller door kaarten.
    Laatst gewijzigd door MM006; 03-03-19 om 14:13.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eshrual Bekijk Berichten
    Volgens de tekst moet je bij het Observatorium eerst de buff activeren, voordat je het avontuur start. Volgens mij is het precies andersom. Eerst het avontuur starten, dan de buff activeren. Dan is de reistijd voor generaals naar dit avontuur verkort gedurende het hele avontuur. Werkt dan ook maar op 1 avontuur. Met name handig dus als je aan een groot avontuur begint, waar je te weinig generaals voor hebt om alles in één keer mee te nemen.
    Ik heb 'm op deze manier gebruikt en dat werkte. Anderen die eerst de buff gebruikten en daarna het avontuur starten, ondervonden geen verkorte reistijd voor hun generaals.
    Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt en of je het wel goed gecontroleerd hebt, ik ga het niet eens proberen met mijn gens, ellende genoeg met die loop.
    Op test wel gecontroleerd en daar werkt het zoals het zou moeten werken, eerst sterrenwacht, dan avo, gens met of zonder draf reizen dan sneller, die met draf sneller dan die zonder draf uiteraard

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    draf heeft geen invloed op reissnelheid...
    da's snelle jelle.

    starter van het topic: dikke onzin. nog meer ellende veinzen dan er in werkelijkheid is

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    draf heeft geen invloed op reissnelheid...
    da's snelle jelle.

    starter van het topic: dikke onzin. nog meer ellende veinzen dan er in werkelijkheid is
    Ach natuurlijk, je hebt gelijk copycat, het is snelle jelle, nog maar eens gekeken wat het doet op test, maar daar werkt het naar behoren, met en zonder die skills in de gen, krijgen ze een kortere tijd.

  6. #6
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Copycat je praat er langs heen weer.
    Snelle jelle staat beschreven in dev enzo ja.
    maar zodra je generaal de vaardigheid 'draf' heeft, krijgt die generaal geen tijdreis bonus die een sterrenwacht/sterrenkaart moet geven.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een sterrewacht en kan alleen de eerste keuze maken en ik heb voldoende grondstoffen hoe kom ik aan de vaardigheid "Normale sterrekaart"

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HardlSiertje Bekijk Berichten
    Ik heb een sterrewacht en kan alleen de eerste keuze maken en ik heb voldoende grondstoffen hoe kom ik aan de vaardigheid "Normale sterrekaart"

    Bij koopman, normale kost 399 bloemen , de gedailleerde kost 599 bloemen

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik bezit ook een sterrenwacht maar begrijp niet goed wat die nu toevoegt. Wordt met algemene reistijd de tijd bedoelt die de gens erover doen om naar het avo te gaan, of de tijd die je nodig hebt om in het avo te verplaatsen en/of terugkeren na een aanval? Als het 1e wordt bedoelt werkt die niet bij mij.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.