Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 13 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 124

Onderwerp: Inlog problemen

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud

    Inlog problemen

    Ik ben al ruim een uur aan het proberen in te loggen. Ik blijf op een mooi valentijns scherm hangen met een balk tot halverwegen. Zoon heeft het ook. hebben andere ook problemen met in loggen?

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, ik heb exact hetzelfde, helaas.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit ook al een half uur te kijken naar een balkje wat 1mm per minuut verschuift naar rechts tijdens het inloggen.
    Cache geleegd, ge refreshed, niets helpt helaas. Dit gebeurd steeds vaker, vooral deze maand is het drama met inloggen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Hier al sinds 4 uur vanmiddag niet geluk om in te loggen-zelfde mooie valentijnscherm hier. Helaas zullen de bloemenveldjes nu wel leeg zijn..het gebruikelijke cache legen en dergelijke helpt niet. Helaas.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    ondertussen ook cache's geleegd. ik kom nu niet eens meer bij de balk van de valentijnspagina.

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    niet alleen de bloemenveldjes. Contact formulier gaat 2 dagen over heen.

    Ben wel benieuwd of het alleen een aantal accounts zijn of dat iedereen er last van heeft

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    hetzelfde probleem hier, zelf op verschillende browsers geprobeerd, blijft halverwege valentijnspagina hangen

  8. #8
    matahari
    Kan al 2 uur niet meer inloggen nog ff lopen mijn valentijnsveldjes leeg ! alles geprobeerd cache leeg enz

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ik geef het op na twee uur proberen.. krijgen we als compensatie nieuwe bloemkwekers van BB?

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben al bijna online, nog een 1,5 uurtje wachten denk ik

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.