Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 124

Onderwerp: Inlog problemen

  1. #61

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Na al die jaren spelen heb ik 1 ding wel geleerd. Het ligt nooit aan BB :-)

  2. #62

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan1978 Bekijk Berichten
    ik kom er wederom niet in na een uur wachten, kunnen ze bij BB gewoon niet aangeven dat de server overleden is of op een subtiele manier zeggen dat we allemaal moeten stoppen met TSO omdat ze geen zin meer hebben om de boel online te houden?
    Daarom bieden ze ook continu edelstenen aan met bonus... oprot-premie!

  3. #63
    DONDER1
    Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk ligt het probleem bij .. heb je je cache al eens geleegd Maar na vandaag wordt het allemaal anders !!!!!!!!! Fingers crossed

  4. #64

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Het duurt nog steeds eeuwen om in te loggen. Het lijkt nog trager te gaan dan voor de update van vanmorgen. Helaas daar geen vooruitgang in te zien.

  5. #65
    DONDER1
    Het begin van het einde, server is al jaren meer dood als leven, flash die er mee gaat stoppen, ik denk dat het zo langzamerhand over en sluiten is.
    Maar ja wie weet he, komt het allemaal nog eens goed. Fingers crossed Kolkie

  6. #66

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds ik me heb afgemeld kan ik niet meer inloggen. Het inlogscherm ziet er ook aardig anders uit alsof er van alles niet kan worden geladen. Het forum werkt echter nog probleemloos.

  7. #67

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn weer goed bezig kan weeeer niet inloggen

  8. #68

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde probleem

  9. #69

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds het uitloggen van gisteren kan ik ook niet meer inloggen. Alles geprobeerd, cache legen, verschillende browsers en zelfs verschillende pc's/laptops. Nergens kan ik inloggen. Zelfs de landingspagina van TSO wordt niet goed weergegeven.

  10. #70
    Heremiet
    Kan sinds gistermiddag niet meer inloggen. Kom niet verder dan voorbeeld.

    i63.tinypic.com/2e52ujc.png

    En ja, aan alle vereisten/voorwaarden gedaan, cache en browsergeschiedenis geleegd/gewist, diverse browsers geprobeerd zoals Opera, IE, Chrome enz etc... met steeds hetzelfde resultaat, geen dus.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.