Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 124

Onderwerp: Inlog problemen

  1. #91

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    inlogproblemen nog steeds niet opgelost. Wachttijd loopt steeds hoger op. Voor event tot half uur - nu nog langer - djw BB

  2. #92

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Best leuk het paasevent, maar wat als je niet kan inloggen omdat de server weer niet mee werkt? Zit alweer drie kwartier naar het opstart scherm te kijken..
    Wanneer wordt dit nu serieus aangepakt dat alle spelers normaal in kunnen loggen, als alle spelers afgehaakt zijn door dat gepruts van BB?

  3. #93

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt BB, weer niet in kunnen loggen vanavond, wordt dit gecompenseerd met een tegoedbon in de paasmarkt, zo kom ik nooit aan mijn eieren..

  4. #94

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    weer ruim een half uur stilstaan op dezelfde plek als bij het vorige event. Waardeloos

  5. #95

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Ik na 3 kwartier in kunnen loggen, Gildelid is ook al een half uur bezig. Ander gildelid probleemloos erop. Wat een willekeur !!
    Doe er eens wat aan aub

  6. #96

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Inlog-roulette

  7. #97

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Het is vooral frustrerend dat er op allerlei andere klachten/klachtjes wel word gereageerd door BB Sious,.. en dat er iets aan gedaan gaat worden met een fix, maar dat dit chronische probleem waar bijna iedereen last van heeft TOTAAL word genegeerd door BB en dat er geen enkele uitleg word gegeven,.. laat staan dat het word opgelost!

  8. #98

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Bijna niemand heeft er last van, daarom wordt er niks aan gedaan. Het wisselt ook... ene keer duurt het lang, andere keer niet.
    Persoonlijk heb ik er maar 1x last van gehad.

  9. #99

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ach al pas dag 6 dat ik er niet op kom via chrome...

  10. #100

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom er vanavond ook weer niet in, zit al weer een paar uur te wachten tot ik er door kom. PC schoongemaakt van alle rommel, maar kom er zowel met de TSO als gewone browser niet in. Het blijft tobben dit event helaas.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.