Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 124

Onderwerp: Inlog problemen

  1. #81

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg nu wel een 'normaal' inlogscherm, maar wel met de melding:

    "Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie. We werken aan een oplossing voor dit probleem."

    En wat denk je aan informatie te vinden op de homepage en het forum voor meer informatie ... helemaal niets! Tot nu toe geen woord

  2. #82

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Er is onderhoud 10...
    Implementatie van het paasevent wat maandag a.s. begint...

  3. #83

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Dus... eerst bijna een dag niet kunnen inloggen, en dan onderhoud... zo kom ik natuurlijk nooit aan 7 dagen achtereen inloggen en 100 edelsteentjes extra...

  4. #84
    Heremiet
    Goh, ik mag weer meedoen, 19 uur later...

  5. #85

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigBratG Bekijk Berichten
    Er is onderhoud 10...
    Implementatie van het paasevent wat maandag a.s. begint...
    Tja, dat kon ik vanochtend niet zien toen ik probeerde in te loggen.
    Die melding van gisteren dat er vandaag een game update was heb ik gemist.
    Gelet op eerdere reacties hier was ik ook niet de enige.
    Ik snap dat wel, als je bent ingelogd kijk je ook niet meer terug naar het inlogscherm.
    Volgens mij een kleine moeite als je wel bent ingelogd dat je hiervan een 'ingame' bericht krijgt en/of een melding in alle chats.
    In ieder geval genoeg manieren om ons te informeren of kunnen ze dat niet verzinnen bij BB?

  6. #86
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Yesterday evening of April 8th, The Settlers Online NL homepage did not load properly due to a configuration issue with the site’s SSL security certificate. At about 10:00 CEST this morning, the homepage was fully restored.

    The game server and was not affected and it stayed online until the start of the maintenance this morning. The forum was also unaffected and it remained online all this time. I know this has caused some players to be unable to enter the game and that can be a very frustrating time, and for that, I apologize.

    Rest assured that we will take measures to prevent this issue from happening in the future.

    Thanks for your patience and understanding.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #87

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    en toch, nog steeds kan ik niet inloggen.
    ik blijf maar vastlopen in het scherm met het dorpje en de man met de hamer....

    bummer... da's de 2e dag in n lange lange TSO-carriere dat ik niet online kom... :-(

  8. #88

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    @ Sious, vandaag weer een uur bezig geweest om in te kunnen loggen, dus er is niets veranderd na het onderhoud. Wanneer wordt dit nu serieus opgelost?

  9. #89

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    gildelid is al vanaf vanmorgen half 6 aan het proberen om in te loggen. Blijft weer op de bekende plek hangen. Het is om moedeloos van te worden.
    Zal me niets verbazen als er mensen zijn die om deze reden stoppen met het spel.

    Oja en de tijd die hier vermeld word loopt 1 uur achter.

  10. #90

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Oja en de tijd die hier vermeld word loopt 1 uur achter.
    Reden hiervan is dat de server waar tso op draait geen wiseling naar zomer uur kent.
    Dat is al jaren zo.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.