Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Gens trekken niet terug bij Coop/MP avo en grote lag

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Gens trekken niet terug bij Coop/MP avo en grote lag

    Wanneer ik tijdens een coop of multiplayer avo een generaal wil terug trekken, en ik heb medespelers bij mij, dan reageert deze helemaal niet op dat bevel dat hij terug moet trekken. De generaal loopt maar door en gaat vervolgens vechten.
    Gevolg is gen dood of onnodig troepenverlies. Als hij wint dan loopt ie gewoon verder naar het andere kamp terwijl ik duidelijk de order had gegeven om terug te trekken.

    Terugtrekken in coop's en MP-avo's met LS mee werkt dus voor geen meter. Dit is heel irritant en leidt tot grote frustraties.

    Daarnaast is de lag die er is ook gigantisch irritant. Het duurt 10 seconden na het riedeltje eer de generaal uit het garnizoen komt. Dit is heel lastig timen met de generaals en ook erg irritant.

    Maak dit alstublieft eens in orde.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Da's 'normaal' bij coops, al sinds de invoering.
    Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nieuwe servers gaan neerzetten, nu nog, om dat te verhelpen.
    En aangezien het tijdens events altijd NOG laggier is, is dat nu ook niet vreemd.

    Wel zwaar ellendig dat er nog steeds een hoopje andere echte bugs inzitten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.