Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Valentijn-buff voor extra loot werkt niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud

    Valentijn-buff voor extra loot werkt niet

    Heb nu 8 avo's gespeeld terwijl de valentijnbuff van de 3 valentijnskaarten actief staat op mijn kwekers. Ik heb slechts de eerste 2x dubbele loot gekregen en daarna alleen maar enkele loot.
    Hebben meer spelers hier last van?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    6x dubbele loot, maar de 7e keer werkte de buff niet meer. Toch was ie nog aktief.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Heb van de laatste 10 avos waarbij die aktief stond ook maar 3x de dubbele loot gekregen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    yup, werkt maar half... Mijn buff/avo-maatje kreeg wel de laatste 2 avo's dubbele loot, ikke niet.
    Ik gooi maar weer gewoon machine-olie op de velden, haal ik er iig nog WAT uit.

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde, vrijdag paar keer dubbele loot, maar zaterdag 6 x niks. Lol er weer vanaf zo.

  6. #6
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ook last van. Jammerrrrrr.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, haalt hoop spelplezier eruit als je vol goede moed je bloemkwekers buffed... om vervolgens 1x dubbel loot te krijgen en dan is het al gedaan.
    De buff werkt, nadat ie 1x faalde, ook echt niet meer en de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen is: stopbuff op je velden en opnieuw liefdesbriefjes erop.

    Dank je de koekoek, ik gebruik mijn pennetjes wel voor dingen die wel werken ipv om die kistjes te maken!

    Al met al, gefaald event. Het opstarten was al een doorslaand succes en het vervolg verloopt ook vlekkeloos

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    In het begin werkte het wel die dubbele loot, daarna niet meer. Zeker 15 avo's waar het niet werkte.
    Of werkt het misschien enkel als je de starter van de co op bent?

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Neen, het werkt gewoonweg niet naar behoren. Heeft niks met starter te maken of looter... als je bloemkwekers aktief staan met valentijnskaarten, dan moet je loot dubbel zijn.
    Laatst gewijzigd door copycat; 26-02-19 om 20:16.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En vandaag wederom de buff voor dubbelle loot, die 3x werkt en er dan maar weer de brui aan geeft...
    Wordt ernaar gekeken door BB of negeren ze dit maar gewoon??

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.