Heb nu 8 avo's gespeeld terwijl de valentijnbuff van de 3 valentijnskaarten actief staat op mijn kwekers. Ik heb slechts de eerste 2x dubbele loot gekregen en daarna alleen maar enkele loot.
Hebben meer spelers hier last van?
Heb nu 8 avo's gespeeld terwijl de valentijnbuff van de 3 valentijnskaarten actief staat op mijn kwekers. Ik heb slechts de eerste 2x dubbele loot gekregen en daarna alleen maar enkele loot.
Hebben meer spelers hier last van?
6x dubbele loot, maar de 7e keer werkte de buff niet meer. Toch was ie nog aktief.
Heb van de laatste 10 avos waarbij die aktief stond ook maar 3x de dubbele loot gekregen.
yup, werkt maar half... Mijn buff/avo-maatje kreeg wel de laatste 2 avo's dubbele loot, ikke niet.
Ik gooi maar weer gewoon machine-olie op de velden, haal ik er iig nog WAT uit.
Hier hetzelfde, vrijdag paar keer dubbele loot, maar zaterdag 6 x niks. Lol er weer vanaf zo.
Ja, haalt hoop spelplezier eruit als je vol goede moed je bloemkwekers buffed... om vervolgens 1x dubbel loot te krijgen en dan is het al gedaan.
De buff werkt, nadat ie 1x faalde, ook echt niet meer en de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen is: stopbuff op je velden en opnieuw liefdesbriefjes erop.
Dank je de koekoek, ik gebruik mijn pennetjes wel voor dingen die wel werken ipv om die kistjes te maken!
Al met al, gefaald event. Het opstarten was al een doorslaand succes en het vervolg verloopt ook vlekkeloos
In het begin werkte het wel die dubbele loot, daarna niet meer. Zeker 15 avo's waar het niet werkte.
Of werkt het misschien enkel als je de starter van de co op bent?
Neen, het werkt gewoonweg niet naar behoren. Heeft niks met starter te maken of looter... als je bloemkwekers aktief staan met valentijnskaarten, dan moet je loot dubbel zijn.
Laatst gewijzigd door copycat; 26-02-19 om 20:16.
En vandaag wederom de buff voor dubbelle loot, die 3x werkt en er dan maar weer de brui aan geeft...
Wordt ernaar gekeken door BB of negeren ze dit maar gewoon??