Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: inlog problemen na hot fix

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud

    inlog problemen na hot fix

    Hot fix is afgerond. Maar ik kan nog steeds niet inloggen op de PC. Heb al verschillende browsers geprobeerd en ook op een andere computer, maar niets werkt. De tweede balk, met het dorpje en settlers met hamer, blijft op pakweg de helft hangen. Nu al voor meer dan 1 uur.

    Word tijd dat ze eens serieus naar alle problemen kijken en iets oplossen. Hebben we meer aan dan nog een event om edelstenen te harken door winkel bomvol te gooien. Begin steeds meer genoeg te krijgen van al dat gepruts van BB. Daarnaast is communicatie ronduit slecht. Eigenlijk gewoon 100% waardeloos want je hoort nooit iets als het over problemen gaat.

  2. #2
    SamuVelt9
    mee eens. ik kan ook niet inloggen en de communicatie kan beter zullen we maar zeggen...

  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    enschede
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook problemen met inloggen pf....al een uur

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan ook niet inloggen, opstartscherm is al een uur bezig met opstarten. opnieuw opgestart, cache geleegd etc, maakt allemaal geen fluit uit. het is weer waardeloos om het netjes te zeggen..

  5. #5
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thanks for reporting this to us. This issue has been forwarded to the team and we hope to resolve this as soon as possible.

    While waiting for the resolution, we suggest that you clear your DNS, Adobe Flash and browser cache as this has helped some players.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Inloggen gaat prima, spelen is echter verre van leuk. WAT een lag vooral op avonturen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Het inloggen is inderdaad een drama. Bij mij komt het inlogscherm momenteel niet verder dan op 1/3e van de balk op het scherm met de man met hamer. Het maakt niets uit met welke PC ik speel. Alles aan cache etc. is in de prullenmand terecht gekomen, maar het werkt nog steeds niet.

    Als ik er eindelijk in komen is het spel erg traag met laden. Mijnen neerzetten gaat erg traag. Het duur even eer deze verschijnen en dan gaat het zo hakkelig dat het nog een hele expeditie is om ze op de juiste plek te zetten.

    Geen idee wat jullie gedaan hebben, maar doe er a.u.b. wat aan, want dit is echt niet grappig meer.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    Thanks for reporting this to us. This issue has been forwarded to the team and we hope to resolve this as soon as possible.

    While waiting for the resolution, we suggest that you clear your DNS, Adobe Flash and browser cache as this has helped some players.

    Regards,
    BB_Sious

    Probleem is gerelateerd aan drukte op server. Als ik in de loop van de ochtend inlog, met weinig spelers online, loopt alles prima, en als ik 's avonds inlog is het een drama. Dus bedankt voor de suggestie, maar als dat werkt is het eerder toeval dan een oplossing. Word tijd dat de echte problemen aangepakt worden in plaats van de spelers op te zadelen met een wassen neus.

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Word er langzamerhand sch..t ziek van . Al 3 dagen op rij, dat ik er anderhalf uur, tot een uur erover doe om in te kunnen loggen.
    En dat legen van alles helpt ook niet

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Het zijn niet alleen de inlogproblemen, er zijn nog meer dingen die spelen.

    Als ik een mijn selecteer om er een te bouwen komt deze heel langzaam tevoorschijn. Het bewegen gaat heel traag en met hakkels. De mijnen zijn hierdoor lastig te plaatsen. Ditzelfde geldt soms voor generaals tijdens een avontuur.

    Het reizen van en naar avonturen en andermans eiland duurt een eeuwigheid. Collectibles opgepikt tijdens avo's komen slecht in je pakhuis waardoor je heen en weer moet reizen, wat al ongelofelijk lang duurt.

    Het spel loopt ook vaak vast op het moment dat generaals terug keren bij mij op het eiland. Dan zie ik bijv. 35% staan en vervolgens bevriest mijn eiland. Met een beetje mazzel stopt die bevriezing zodra de gens weer opgebouwd zijn, maar nog vaker moet ik het spel herstarten.
    Met de huidige inlogproblematiek begint het al met al een knap frustrerend verhaal te worden.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.