Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: inlog problemen na hot fix

  1. #11
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Current Performance Issues

    Last annotated status is always the current and continuing status, even if do not give each hour individual feedback.

    Currently, the delays have our highest attention and we continue to work on a solution.

    Last feedback thus still:
    We'd like to examine in detail the issues that have been reported to us since the last update before we enable new content. Thank you very much for your patience. We will be providing new information about the event this week, and by then we will have a close look at the game performance. We are still working on it.
    UPDATE 18.02.2019
    We deployed a new version on the test server, which includes a possible improvement for the latency.
    Please join the test server on www.tsotesting.com and share your feedback with us.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    testserver werkt goed zo te zien, prov huizen volgeladen met paar dagen werk, beetje lag, stapels gens gekocht in schatkist dat levert wat lag op.
    stapel pakhuizen gekocht en nog wat gebouwen. alles geplaatst zonder noemenswaardige vertraging, spel werkt prima bij 20 gebouwen die tegelijk bouwen
    lijkt erop dat deze versie stabiel is

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    plaatsen van mijnen & gebouwen geeft geen problemen meer met versie op test-server.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag me wel af hoe representatief de test server is..... het is daar toch een stuk minder druk met spelers.

    Inloggen ging op test sneller, maar nog niet geheel zoals vanouds. Plaatsen mijnen, gebouwen verplaatsen, e.d. gig wel een pak beter op test.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Blijkt wel uit de max. serverload test die ze deden voor het event op test-server.
    Op live is het alsnog een zooitje

  6. #16
    ZWERVERT's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    ARNHEM
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Nu moet iemand in engels ons gaan vertellen dat je je cache leeg moet maken en flash updaten ,het standaard antwoord van bb. Waardeloos is het spel aan het worden bah

  7. #17
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers!

    The game world was opened approximately 09:49 CET today. Once we confirm that the latency issues are fixed then we can activate the Valentines Event. This should be anytime this week so please stay tuned.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt beter te lopen. Haperingen en freezes zijn weer als VOOR het Carnavals-event () geïmplementeerd werd. Dus minimaal aanwezig (in verhouding tot wat het de afgelopen week was).

  9. #19
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    The Valentines Event will be activated tomorrow, Thursday 21st of February at 10:00 CET! We'd like to thank you for your patience and understanding during this delay, and cannot wait for you to experience the event first hand!

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben al vanaf 20.10 bezig om in te loggen, niets helpt. Hotfix niet geholpen???

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.