Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 54

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentines Event 2019

  1. #31

    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook een half uur geknoei met die sterrewacht. Gens blijven heen en weer gaan en opbouwen en weer afbreken...

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    Ben het helemaal eens met MM006 , het is niet te doen, bij aanklikken voor vertrek van gens, geeft hij inderdaad de verkorte tijd aan, zijn ze eenmaal op weg , gaat de gewone tijd weer lopen, een claus kwam terug van een ander avo, die staat nu op mijn eiland in een loop en de hele boel loopt dan steeds vast, zelfs met cache legen en opnieuw inloggen blijven die gens in een loop draaien


    Dus, reactie op het event, een dikke onvoldoende.

    Begon al met het begin, dat dus niet begon. toen het eindelijk wel begon, weer een hoop ellende, daarna bug na bug, loot die dan wel dan niet dubbel was. liefdestuin, waar je 25 woningen zou moeten kunnen buffen, helemaal niet te doen, sterrenwacht die niet fatsoenlijk doet wat ie moet doen, als dit het resultaat is van nieuwe events, laat maar , dan besparen jullie (de devs) je een hoop ellende en wij (de spelers) ook


    +1

  3. #33
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Draf heeft dan ook geen enkele invloed op reistijd. Dat werkt dus wel naar behoren.
    Ik had het over dat de generaals die draf vaardigheid hebben, niet sneller reizen als je die sterrenkaart actief hebt. Er staat nergens in DEV diary, dat generaals met draf, niet 75% korter zouden reizen. Generaals zonder draf reizen wel korter door de sterrenkaart. Generaals met draf, krijgen geen kortere reistijd door de sterrenkaart.
    Laatst gewijzigd door MM006; 02-03-19 om 13:05.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is er WEL in orde met dit verschrik-ke-lijke evenement?

    "In combination with the "Navigation Crash Course" skill the travel time reduction is applied to the travel time value already reduced by the "Navigation Crash Course" skill. The final value is rounded mathematically."

    Nederlands: "In combinatie met de Snelle Jelle vaardigheid is de reistijd al verminderd door de vaardigheid Snelle Jelle. De uiteindelijke reistijd wordt wiskundig afgerond."

    Vertaling is niet geweldig (lees: foutief).

    Edit: Slecht gelezen, excuus!
    Laatst gewijzigd door copycat; 02-03-19 om 19:01.

  5. #35

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    hij heeft gewoon ontdekt dat het probleem speelt bij generaals met de draf vaardigheid. Leer eens lezen

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dus er is een probleem met de sterrenwacht... en bij draf lijkt een oorzaak te liggen.
    Okay. Heb nu de highlights goed gelezen in de lap tekst.
    Laatst gewijzigd door copycat; 02-03-19 om 19:02.

  7. #37
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    @Comm manager:
    Ik heb onlangs een ticket aangemaakt, maar kreeg als antwoord dat ik het beste een forum bericht kon aanmaken en wachten op antwoord CM.
    Twee vragen mbt valentijnsevent en de buff 'liefdesgek'.
    - Blijft de buff 'liefdesgek' in je stermenu na verwijderfase 1+2 van het event? En zoja, is deze dan nog te gebruiken met huidige werking , buiten valentijnevents om?
    - De liefdestuin geeft een (ik citeer dev diary post 13: ) 'relevante buff' bij het voltooien van de queste. Ik heb op testserver meegemaakt dat je afhankelijk van de missie; oa een zombie, goudkoorts, of tropische fruitmand kan krijgen. Is er via het voltooien questes in de liefdestuin, ook kans op de buff 'liefdesgek'?
    Hello MM006,

    Sorry for the time it took to respond to your inquiry. Yes, you will still be able to use the Love-Crazed buff even after the Valentine event and its effect will remain the same.

    As for your other question, we do not want to spoil your fun of discovering what reward is included in each Love Garden quest so we'd leave this for you and the community to discover. In time, all Love Garden quests (and its corresponding reward) will most likely be posted in a guide somewhere.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik had graag geweten hoe je die woningen in het bereik van de liefdes tuin kan bereiken heb er 4 staan maar dat heeft geen nut want ik kan er niet genoeg woningen in het bereik krijgen en slechts 1 gebied werkt

  9. #39

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    passen er makkelijk 20 in, max is 24.

  10. #40

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    passen er makkelijk 20 in, max is 24.
    Klopt,.. maar er zijn maar een paar plekken op je eiland waar je zo'n dicht op elkaar gebouwde woonwijk kunt neerzetten. En als je op die plekken inmiddels andere gebouwen hebt staan moet je een hoop verhuizen om het voor elkaar te krijgen. Ikzelf heb in sector 9 20 huizen rondom een liefdestuin maar die sector stond al helemaal vol met adelijke woningen dus voor mij viel het mee en een 21e krijg ik echt niet binnen die grit geschoven,... altijd ligt er weer een stuk onkruid, boom, of rots in de weg.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.