Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 54

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentines Event 2019

  1. #41

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Met die sterrenwacht aan is er geen land meer te bezeilen met je gen's,... ze blijven maar op en afbreken, ze zijn niet te verplaatsen en zelfs niet meer terug in je ster te zetten. Er gaat echt iets heeeeeel erg mis met deze nieuwe functie die wel heel veel valentijnsbloemen gekost heeft !!

  2. #42

    Ingeschreven
    Apr 2018
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil graag iets kwijt over de manier waarop er is omgegaan met de onderzoeksreizigers.. het is hoogst inconsistent met de voorgaande events en persoonlijk vind ik het ook niet passend om het ineens anders te doen dan wat je zou verwachten, vooral zonder daar expliciet melding van te maken.
    Voorheen was het zo dat je OR's kon wegsturen voor de eventstart, en als ze na de starttijd zouden aankomen namen ze al event-goederen mee. Dat vergt wat timing maar is altijd een prettig begin.
    Dat was dit event niet zo en dat vond ik persoonlijk erg vervelend. (en dan heb ik het nog niet eens over de tijdsinvestering die gedaan is vanwege de valse start van het event).
    Nu kom ik er achter dat mijn OR's terugkomen nadat ik ze gistermorgen heb weggestuurd voor 10u.. denkende dat ze dan nog 1 keer een langdurige loot meenemen..
    En komen ze allemaal zonder bloemen terug. Ook dit is weer niet in overeenstemming met vorige events, en is ook niet in overeenstemming met het uitblijven van loot bij het versturen voor start en aankomen tijdens..
    (ja jullie kunnen vermelden dat jullie hebben gecommuniceerd dat er kans is dat...ze terugkomen met loot... maar van de 9 geluksverkenners niet 1 met loot.. is dus een kans van 3x niks.)
    Als we het toch over kans hebben... in de wiki stond dat er 70% kans was op low-roll bloemen, en 30% kans op high-roll bloemen.. .daar klopte ook geen bal van. ik weet niet hoe jullie kansberekening werkt maar ik denk dat ik blij mag zijn als ik de 10% high-roll gehaald heb.

    maar het uitblijven van bloemen bij het wegsturen voor start en aankomst na starttijd..en nog een keer van wegsturen voor einde event heeft in mijn geval met 9 geluks, 13 wilde en nog een paar event-or's, gemaakt dat ik dit event niet ben gestart met 380 bloemen(uitgaande van low-roll) en niet geeindigd ben met 380 blooemen.. voor een evenement dat maar 10 dagen duurt(11 met de extra dag) is dat niet alleen buiten verwachting maar is het vooral frustrerend als je hier wel rekening mee houdt.

    de uiteindelijke vraag is dan dus ook: zouden jullie voor komende events duidelijk willen communiceren wat wel en wat geen bloemen oplevert, en ook je kansberekeningen voor loot dichter bij de daadwerkelijke waarheid posten aub. en blijf aub weg van de vage berichten zoals: "er is kans dat ze nog wat meenemen" maar maak het duidelijk en helder.. is makkelijker programmeren, en voor ons ook makkelijker om omheen te spelen.
    daarbij als sidenote: mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval 1 van de 2 opties..
    * of alles dat aankomt tijdens event neemt bloemen mee, ook voor start weggestuurde dus, maar niet na einde aankomend...
    * of alles weggestuurd tijdens event neemt mee, dus niet voor start verstuurde, maar wel voor einde verstuurde en na einde aankomende.

    vriendelijke groeten, Tom

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  4. #44

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk dat jullie een event houden - jammer dat het niet in 1x gelijk werkt
    Leuk dat er gebouwen te verdienen zijn - jammer dat ze de boel in de war schoppen als je ze gebruikt
    Leuk dat we veldjes moeten vullen - jammer dat de veldjes meer staan te slapen dan draaien om bloemen te maken

    Volgende keer, laat de OR veldvullers meenemen ipv hele bloemen, zorg dat je gebouwen werken, en begin gewoon op tijd zonder fouten.

    Op naar het volgende event !

  5. #45

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomyGuns Bekijk Berichten
    ik wil graag iets kwijt over de manier waarop er is omgegaan met de onderzoeksreizigers.. het is hoogst inconsistent met de voorgaande events en persoonlijk vind ik het ook niet passend om het ineens anders te doen dan wat je zou verwachten, vooral zonder daar expliciet melding van te maken.
    Voorheen was het zo dat je OR's kon wegsturen voor de eventstart, en als ze na de starttijd zouden aankomen namen ze al event-goederen mee. Dat vergt wat timing maar is altijd een prettig begin.
    Dat was dit event niet zo en dat vond ik persoonlijk erg vervelend. (en dan heb ik het nog niet eens over de tijdsinvestering die gedaan is vanwege de valse start van het event).
    Nu kom ik er achter dat mijn OR's terugkomen nadat ik ze gistermorgen heb weggestuurd voor 10u.. denkende dat ze dan nog 1 keer een langdurige loot meenemen..
    En komen ze allemaal zonder bloemen terug. Ook dit is weer niet in overeenstemming met vorige events, en is ook niet in overeenstemming met het uitblijven van loot bij het versturen voor start en aankomen tijdens..
    (ja jullie kunnen vermelden dat jullie hebben gecommuniceerd dat er kans is dat...ze terugkomen met loot... maar van de 9 geluksverkenners niet 1 met loot.. is dus een kans van 3x niks.)
    Als we het toch over kans hebben... in de wiki stond dat er 70% kans was op low-roll bloemen, en 30% kans op high-roll bloemen.. .daar klopte ook geen bal van. ik weet niet hoe jullie kansberekening werkt maar ik denk dat ik blij mag zijn als ik de 10% high-roll gehaald heb.

    maar het uitblijven van bloemen bij het wegsturen voor start en aankomst na starttijd..en nog een keer van wegsturen voor einde event heeft in mijn geval met 9 geluks, 13 wilde en nog een paar event-or's, gemaakt dat ik dit event niet ben gestart met 380 bloemen(uitgaande van low-roll) en niet geeindigd ben met 380 blooemen.. voor een evenement dat maar 10 dagen duurt(11 met de extra dag) is dat niet alleen buiten verwachting maar is het vooral frustrerend als je hier wel rekening mee houdt.

    de uiteindelijke vraag is dan dus ook: zouden jullie voor komende events duidelijk willen communiceren wat wel en wat geen bloemen oplevert, en ook je kansberekeningen voor loot dichter bij de daadwerkelijke waarheid posten aub. en blijf aub weg van de vage berichten zoals: "er is kans dat ze nog wat meenemen" maar maak het duidelijk en helder.. is makkelijker programmeren, en voor ons ook makkelijker om omheen te spelen.
    daarbij als sidenote: mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval 1 van de 2 opties..
    * of alles dat aankomt tijdens event neemt bloemen mee, ook voor start weggestuurde dus, maar niet na einde aankomend...
    * of alles weggestuurd tijdens event neemt mee, dus niet voor start verstuurde, maar wel voor einde verstuurde en na einde aankomende.

    vriendelijke groeten, Tom
    Hier wil ik toch even op reageren, ik was erg laat, te laat eigenlijk, om mijn or weg te sturen, namelijk pas laat in de avond voordat het evenement begon. Het voordeel was dat ze pas na de hotfix binnen kwamen en wel degelijk bloemen meebrachten.
    Op de wereldchat waren er zo te lezen velen die hun or zo laat mogelijk wegstuurden voor het einde van de eerste fase en toch zonder bloemen terugkwamen.
    Wat ik niet begrijp want ook ik stuurde de laatste or's een uur voor het einde van de eerste fase weg en bij mij kwamen ze allemaal in de tweede fase met bloemen thuis.
    Dit lijkt me erg random allemaal, en misschien heb ik gewoon mazzel gehad.
    Laatst gewijzigd door ellie; 08-03-19 om 17:59.

  6. #46
    Evilin's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Rheden
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    It was a fun event, but waaaaaaay to short for all the expensive buildings I wanted to collect. I hadnt had enough time to get them all, even though I did my best playing adventures and selling and buying stuff. The rose pathes were hard to fill, they empties out way too quick. I dont like it you dont get roses in the loot, but those refills instead. Doesnt work motivating for me to do more. Next time not one but two weeks??

  7. #47
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evilin Bekijk Berichten
    It was a fun event, but waaaaaaay to short for all the expensive buildings I wanted to collect. I hadnt had enough time to get them all, even though I did my best playing adventures and selling and buying stuff. The rose pathes were hard to fill, they empties out way too quick. I dont like it you dont get roses in the loot, but those refills instead. Doesnt work motivating for me to do more. Next time not one but two weeks??
    Heb je wel vaak die valentijnskaarten op je kwekerijen gehad? Dat was beetje de crux van het event, plus liefdesgek activeren

  8. #48

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Erg positief dat de coops eens ten volle benut werden (samen met multi-player avonturen). Je merkte het ook aan de spelers, activiteit en samenwerking gingen met sprongen vooruit.
    Als je de mensen maar dwingt he
    Daar heeft BB tenminste eens goed naar geluisterd, de klacht was al langer dat er teveel werd toegespitst op 1-player avo's.

  9. #49

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Te gehaast.
    - Als jullie een dag voor het einde nog aan het zoeken zijn waarom die kaarten het maar half doen dan is er iets goed mis gegaan in de planning.
    Te vaag.
    - Als jullie bijvoorbeeld hadden gezegd: 'de liefdesgek-buff komt in de liefdestuin-missie', dan had iedereen er nu een gehad.
    Te gebroken.
    - ...

    Het idee was wel aardig, maar de uitvoering was slecht. (Wat mij trouwens wel goed uit kwam, want het veranderde het hele event van een halloween-kloon in een kerst-kloon.. En we kregen nog cadeautjes ook! ).

  10. #50

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    start problemen of niet, al met al een leuk event.
    Wel jammer dat, het presentje, incl. bloemveldjesvulling, zo laat en vlak voor de definitieve verwijderingsfase kwam.
    Natuurlijk, goed bedoeld en mooi. Die extra vulling kan er voor zorgen dat je nog net die bloemen bij elkaar krijgt om dat te kopen wat je nog wilde kopen.
    Het is alleen wel erg zuur als je net daarvoor, van wat jij dacht dat het "de restjes" van je bloemen waren, deze gedoneerd hebt!
    De gedachte was leuk! De timing om dat presentje op zo'n laat tijdstip in het event te geven minder!
    Laatst gewijzigd door eyespy; 11-03-19 om 08:12.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.