Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 4 5 6
Resultaten 51 tot 54 van de 54

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentines Event 2019

  1. #51

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomyGuns Bekijk Berichten
    ik wil graag iets kwijt over de manier waarop er is omgegaan met de onderzoeksreizigers.. het is hoogst inconsistent met de voorgaande events en persoonlijk vind ik het ook niet passend om het ineens anders te doen dan wat je zou verwachten, vooral zonder daar expliciet melding van te maken.
    Voorheen was het zo dat je OR's kon wegsturen voor de eventstart, en als ze na de starttijd zouden aankomen namen ze al event-goederen mee. Dat vergt wat timing maar is altijd een prettig begin.
    Dat was dit event niet zo en dat vond ik persoonlijk erg vervelend. (en dan heb ik het nog niet eens over de tijdsinvestering die gedaan is vanwege de valse start van het event).
    Nu kom ik er achter dat mijn OR's terugkomen nadat ik ze gistermorgen heb weggestuurd voor 10u.. denkende dat ze dan nog 1 keer een langdurige loot meenemen..
    En komen ze allemaal zonder bloemen terug. Ook dit is weer niet in overeenstemming met vorige events, en is ook niet in overeenstemming met het uitblijven van loot bij het versturen voor start en aankomen tijdens..
    (ja jullie kunnen vermelden dat jullie hebben gecommuniceerd dat er kans is dat...ze terugkomen met loot... maar van de 9 geluksverkenners niet 1 met loot.. is dus een kans van 3x niks.)
    Als we het toch over kans hebben... in de wiki stond dat er 70% kans was op low-roll bloemen, en 30% kans op high-roll bloemen.. .daar klopte ook geen bal van. ik weet niet hoe jullie kansberekening werkt maar ik denk dat ik blij mag zijn als ik de 10% high-roll gehaald heb.

    maar het uitblijven van bloemen bij het wegsturen voor start en aankomst na starttijd..en nog een keer van wegsturen voor einde event heeft in mijn geval met 9 geluks, 13 wilde en nog een paar event-or's, gemaakt dat ik dit event niet ben gestart met 380 bloemen(uitgaande van low-roll) en niet geeindigd ben met 380 blooemen.. voor een evenement dat maar 10 dagen duurt(11 met de extra dag) is dat niet alleen buiten verwachting maar is het vooral frustrerend als je hier wel rekening mee houdt.

    de uiteindelijke vraag is dan dus ook: zouden jullie voor komende events duidelijk willen communiceren wat wel en wat geen bloemen oplevert, en ook je kansberekeningen voor loot dichter bij de daadwerkelijke waarheid posten aub. en blijf aub weg van de vage berichten zoals: "er is kans dat ze nog wat meenemen" maar maak het duidelijk en helder.. is makkelijker programmeren, en voor ons ook makkelijker om omheen te spelen.
    daarbij als sidenote: mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval 1 van de 2 opties..
    * of alles dat aankomt tijdens event neemt bloemen mee, ook voor start weggestuurde dus, maar niet na einde aankomend...
    * of alles weggestuurd tijdens event neemt mee, dus niet voor start verstuurde, maar wel voor einde verstuurde en na einde aankomende.

    vriendelijke groeten, Tom
    Dat is voor de 'normale' events heel duidelijk Tom, maak je daar geen zorgen over.
    Het was bij dit vehikel van een event gewoon zo vol met bugs, dat er geen touw meer aan viel vast te knopen.
    Bij de ene speler werkte het wel zoals het hoort en bij de ander niet.
    De normale gang van zaken is ook dat je OR's VOOR het event verstuurd, uitlogt(!), en in het event (als het dus lopende is) weer inlogt. Dit lopende event was nu erg moeilijk te bepalen, aangzien het er om de haverklap uitlag.
    VOOR de eerste verwijderfase stuur je ook nog vlot al je OR's op pad, je logt nu NIET uit en ze zouden bij binnenkomst ook evenement-valuta mee moeten brengen.
    Ook dit was bij mij deze keer niet het geval.

    Jammer, maar het lag aan het event. Niet aan de manier van versturen en binnenkomen.

  2. #52
    Soesano's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Het is onbegrijpelijk bijzonder dat het event eerst voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld en als het dan van start gaat en er die zelfde dag met hoge spoed een hotfix gebruikt moet worden.

    En dan zitten de spelers nu met gebouwen waarvan niet duidelijk is hoe ze werken omdat er allerlei bugs inzitten.

    Heel bijzonder event.
    Je moet inderdaad een hoop liefde in huis hebben om blij te blijven kijken....

  3. #53

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Positief: co-ops werden goed benut, leuke buffs, de compensatie voor de late start.

    Negatief: veel gedoe en bugs met gebouwen, verkenners, inloggen (heb 1 dag moeten missen omdat ik er na 2 uur nog niet in kwam), vertragingen en de start van het event.

    Het kwam allemaal knullig over door de vele fouten. Wat is er bij jullie aan de hand?

  4. #54
    Evilin's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Rheden
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Heb je wel vaak die valentijnskaarten op je kwekerijen gehad? Dat was beetje de crux van het event, plus liefdesgek activeren
    Zo vaak als mogelijk was ja, maar ik heb ook nog een sociaal leven :P. Helaas niet de tijd gehad om 27/7 met het event bezig te zijn. Dat is immers met paas-en kerstevent ook niet nodig. Deze duren dan ook wat langer en red ik het vaak wel om alles te verzamelen, maar nu niet dus niet.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.