Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 54

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentines Event 2019

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ja, kijk in de winkel en zoek naar kunstmest.
    Laatst gewijzigd door copycat; 23-02-19 om 23:41.

  2. #22
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Toch wel leuk event met krachtige nieuwe mogelijkheden, oa door nieuwe buffs. Dank daarvoor. Ook leuk dat je wel moet samenspelen vanwege de lootverdelingen (1 persoon avo's geven niets). Zie wel dat lagere levels tm lvl 40 in ons gilde die nog geen mma's hebben omdat ze net begonnen zijn, dan wel in het nadeel zijn omdat ze met minder coops mee kunnen (hoewel we dat in het gilde goed proberen te maken met diverse ls'jes). Wellicht dat het voor hen ook leuk is wanneer beginnersavonturen zoals 'te paard' en 'moerasheks' een loot geven - afhankelijk van je level, of tot een bepaald level (Zodat de hoge levels dan niet massaal ook die avonturen gaan spelen). Of éen of twee nieuwe eenpersoons-avonturen ontwerpen die ongeveer even moeilijk zijn als deze beginnersavonturen, en alleen gespeeld kunnen worden door tm lvl 40 tijdens events (wanneer 1 persoonsavo's geen loot geven)

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Beginners hebben belegering en duistere priesters (en/of stelen van de rijken). Die zijn nog eenvoudiger dan te paard.

  4. #24
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    @Comm manager:
    Ik heb onlangs een ticket aangemaakt, maar kreeg als antwoord dat ik het beste een forum bericht kon aanmaken en wachten op antwoord CM.
    Twee vragen mbt valentijnsevent en de buff 'liefdesgek'.
    - Blijft de buff 'liefdesgek' in je stermenu na verwijderfase 1+2 van het event? En zoja, is deze dan nog te gebruiken met huidige werking , buiten valentijnevents om?
    - De liefdestuin geeft een (ik citeer dev diary post 13: ) 'relevante buff' bij het voltooien van de queste. Ik heb op testserver meegemaakt dat je afhankelijk van de missie; oa een zombie, goudkoorts, of tropische fruitmand kan krijgen. Is er via het voltooien questes in de liefdestuin, ook kans op de buff 'liefdesgek'?
    Laatst gewijzigd door MM006; 27-02-19 om 17:26. Reden: typo

  5. #25
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Over het gebouw 'sterrenwacht' - uit de valentijnswinkel - heb ik zojuist ook een ticket aangemaakt.
    Hier lijken namelijk een of meerdere bugs aanwezig:
    Gisteren sterrenwacht gekocht + beide recepten. Gelijk uitproberen natuurlijk, met een 'gedetailleerde sterrenkaart'.
    Ik stuurde generaals die normaal gesproken (dus zonder activeren sterrenkaart) 15 minuten reizen naar avontuur.
    Mijn normale kwartiermeester (Dus niet de claus), komt aan na ongeveer 4 a 8 minuten. Zoals je dus ongeveer zou verwachten met de sterrenkaart.
    Echter, alle andere generaals die ik stuurde, hadden een reistijd van 15 minuten. Geen verbetering dus met sterrenkaart. Ik heb toen diverse dingen getest, en het komt er op neer dat alle generaals met de vaardigheid 'draf', een oude reistijd behouden. Generaals zonder 'draf' vaardigheid, reizen wel sneller.
    Dit lijkt me niet de juiste werking, gezien hier over in de DEV diary - zoals ik het althans allemaal lees - niets beschreven staat.

    Het wordt nog gekker:
    Mijn kwartiermeester kwam dus aan na enkele minuten. En ging opbouwen. Toen hij 100% was, en in rust was, ging hij echter opnieuw opbouwen. Toen hij weer 100% was, ging hij weer opnieuw opbouwen.. Telkens weer. Zit dus in een loop. Dit stopte uiteindelijk toen al mijn verzonden generaals aangekomen waren. Pas toen kon ik legers uitladen en verplaatsen.
    Maar ik invite nu zojuist een gildelid, haar generaals komen aan, en ook deze blijven opbouwen. Bij haar bleven er 2 generaals opbouwen , ook toen al haar generaals er waren. De derde loter ondervond ongeveer dezelfde problemen.
    Gezien ik de sterrenkaart buff niet kon annuleren, heb ik het avontuur maar moeten annuleren.

    Een ander gildelid heeft ook sterrenwacht gekocht , samen met de recepten. Hij onderschrijft in elk geval na het starten, dat zijn 'draf' generaals ook niet sneller aankomen zoals je zou mogen verwachten. Ook bij hem werkten de kwartiermeesters pas normaal, toen de rest van zijn generaals aangekomen waren.
    Laatst gewijzigd door MM006; 28-02-19 om 09:51. Reden: typo

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het helemaal eens met MM006 , het is niet te doen, bij aanklikken voor vertrek van gens, geeft hij inderdaad de verkorte tijd aan, zijn ze eenmaal op weg , gaat de gewone tijd weer lopen, een claus kwam terug van een ander avo, die staat nu op mijn eiland in een loop en de hele boel loopt dan steeds vast, zelfs met cache legen en opnieuw inloggen blijven die gens in een loop draaien


    Dus, reactie op het event, een dikke onvoldoende.

    Begon al met het begin, dat dus niet begon. toen het eindelijk wel begon, weer een hoop ellende, daarna bug na bug, loot die dan wel dan niet dubbel was. liefdestuin, waar je 25 woningen zou moeten kunnen buffen, helemaal niet te doen, sterrenwacht die niet fatsoenlijk doet wat ie moet doen, als dit het resultaat is van nieuwe events, laat maar , dan besparen jullie (de devs) je een hoop ellende en wij (de spelers) ook
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 01-03-19 om 17:35.

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ook bij mij met sterrenwacht de loop van het landen. Uitermate irritant en ik weet niet hoe dit is op te lossen. Al van alles geprobeerd: cache legen, uitloggen, half uur wachten, weer inloggen, nog steeds niet goed. Andere browser, geen oplossing, andere laptop waar ik niet eerder TSO op heb gespeeld: nog steeds hetzelfde probleem. Erg jammer...

  8. #28
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    @ madrieco : Het is op te lossen door de makers van dit spel; door de bugs die we ervaren te verhelpen. Probleem was ook al aangekaart op engelse forum zag ik nadien

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, daar heb je helemaal gelijk in!
    Hun probleem wordt op deze manier ons probleem. En dat lijkt mij niet de bedoeling.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Edit: Slecht gelezen, excuus!
    Laatst gewijzigd door copycat; 02-03-19 om 19:00.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.