Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 54

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentines Event 2019

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Laat het event maar zitten, niks liefdevols meer aan denk ik. Beter focussen om Paas-event wel gelijk goed te laten lopen, al zou dat dan het eerste event zijn zonder problemen.
    Ik kan na de fix trouwens nog steeds niet normaal inloggen. Wacht al weer een half uur. Stelletje prutsers.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad, cancel maar en probeer dit volgend jaar nog eens.
    PS: 1 april komt er weer aan (*HintHint*), misschien een mogelijkheid om een voorheen canceled evenement nog eens te proberen.

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    er zijn serieuze problemen
    na beeindigen avontuur wordt terugkeer afgekapt en staan generaals al in menu en soldaten in kazerne
    Daarnaast kan ik wel de bouwmodule aanroepen (kopermijn) maar dan reageert het prog verder niet kan allleen afsluiten
    Na herstart werkt het weer
    Lijkt wel op vroeger een pc met te weinig geheugen die te grote progs moet verwerken (stackoverflow) ?

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat het event nu zo verschuift dat het in de vakanties valt. Misschien handig om rekening mee te houden als er weer iets niet goed gaat om het dan zo te vertragen dat het over een vakantie heen wordt getild zodat iedereen ook mee kan doen. Ik mis het event in ieder geval nu.

  5. #15
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    Please be advised that a Hotfix has been implemented today to optimize the game for the event and to perform an event resource conversion for Xmas resources. We will also extend the duration of the Valentine Event by one day.

    Start of removal phase: 3rd of March 4th of March, ~10:00 CET
    Complete deactivation: 7th of March 8th of March, ~10:00 CET

    Thanks for your understanding and patience in this matter.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #16

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    En uiteraard een hotfix 2 uur na de activatie van een event. Het lijkt er zo langzamerhand op dat het tijd wordt om te stoppen met dit spel. Met alle bugs die er telkens weer inzitten verdwijnt het plezier om even in te loggen en te spelen volledig.

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouwert Bekijk Berichten
    Jammer dat het event nu zo verschuift dat het in de vakanties valt. Misschien handig om rekening mee te houden als er weer iets niet goed gaat om het dan zo te vertragen dat het over een vakantie heen wordt getild zodat iedereen ook mee kan doen. Ik mis het event in ieder geval nu.
    Euhm, het is hier al vakantie en bij de originele start was het event hier ook in de vakantie gevallen... en met de kinders om de benen is het toch lastig spelen :-)

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    edit: never mind

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Aktief: http://prntscr.com/mp08k6
    Loot: http://prntscr.com/mp08qe

    Blijkt toch heel moeilijk om de loot consequent DUBBEL te laten zijn tijdens aktieve buffs op bloemkwekers!!

  10. #20

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    iemand enig idee wat te doen als je een van je bloemkwekers per ongeluk gesloopt hebt ?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.