Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Onuitputtelijke kolenmijnen op lvl 6, tellen niet als lvl 6 kolenmijn voor pionier

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud

    Onuitputtelijke kolenmijnen op lvl 6, tellen niet als lvl 6 kolenmijn voor pionier

    Zijn er meer die bekend zijn met het probleem dat een lvl 6 onuitputtelijke kolenmijn niet telt als een lvl 6 kolenmijn voor de missie "Haal zo snel mogelijk alles uit je afzettingen!" van de pionieersmissie?
    Toen ik nog 6 industriële kolenmijnen had staan kon ik die missie gewoon afvinken.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Dit heb ik helaas ook. Ze tellen gewoon niet mee. Als je er meer dan 1 hebt kun je die missie niet meer doen dus.
    Mensen die hun zuurverdiende diamantjes uitgeven aan eeuwige kolenmijnen kunnen dan bepaalde missies van de pionier niet meer doen.
    Lijkt me niet de bedoeling.
    Laatst gewijzigd door Badbeatbox; 14-01-19 om 21:16.

  3. #3
    wappo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij idem, erg jammer, zicht op wanneer dit gefixt wordt?

  4. #4
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Het is bekend bij de ontwikkelaars, een exacte datum is nog niet bekend.

  5. #5

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    En vandaag weer die missie voor pionier, dat is weer 15 kristallen die ik niet kan halen.
    Vraag me af hoe en wanneer dit opgelost wordt, de lol van die pionier gaat er zo wel een beetje af.

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Dit lijkt gefixt ,waarvoor hulde.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.