Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Cadeaukerstboom

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    Cadeaukerstboom

    Hallo allen,

    Ik heb wat moeite om de cadeaus uit de kerstboom te halen. Als ik op het cadeau dubbelklik verdwijnt het icoontje en in het stermenu is er niets meer van terug te vinden!!!
    Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dan wel voor elkaar krijg?

    WildeBras

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello WildeBras,

    We've been monitoring the situation and all gifts from the "Gift Christmas Tree" are added to your inventory even if you don't see any notification or animation.

    I understand not receiving any notification can make you think you never received anything and this feedback has been forwarded to the development team for them to review. Please stay tuned for updates.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hi BB_Sious,

    Thank you kindly for your response. Good to hear that all gifts are coming where they should be but knowing what you get for Christmas raises the Chrismas feeling you know… )
    I look forward for updates in this matter.
    And thanks again ;o)

    Wildebras.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ook zijn de giften van de boom uiterst marginaal, zijn er nog plannen om daar iets beters van te maken?

  5. #5
    Dolfie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    mwoah, ik vind 100 magisch bonen niet zo marginaal

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    mijn stermenu zit al veel in is dus niet te merken dat er iets bij komt.
    dus doe er wat aan, anders zou je haast denken dat je niets krijgt

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk Berichten
    mwoah, ik vind 100 magisch bonen niet zo marginaal
    ik wel. 1000 steen aanvulling ook. Staat gewoon niet in verhouding tot de kosten van de boom.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    heeft 10 dagen geduurd nu pas de cadeautjes gekregen dus de 7 dagen klopt dus niet hier 10 dagen dus tekst aan passen of er voor zorgen dat ik zondag weer cadeautjes krijg anders zijn jullie leugenaars .

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ok hier ook een probleem ermee.. in missie boek loopt timer af.. laatste uur te zien maar telt niet af.. dan is die weg uit missie boek maar geen cadeaus beschikbaar.. we wachten nog even af.. maar als ik niet kan zien of ik kan ophalen denk ik dat bomen niet goed werken.

    ok net cadeautjes kunnen pakken. . zichtbaar blijven in missie boek zou fijner zijn
    Laatst gewijzigd door rubychubb; 20-01-20 om 15:56.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.