Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: bedreven geoloog

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud

    bedreven geoloog

    Leuk weer een nieuwe geoloog, wel weer errrrg jammer dat die niet op titanium, salpeter en graniet is te verbeteren met boeken.

    De grondstoffen waar je wel op kunt verbeteren zijn voor de hogere levels niet meer de moeite.

    Misschien dat dat eens aangepast kan worden?

    mvrgr Geke

  2. #2
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk juist dat die uitdaging voor de hogere levels leuk is en ben het dan ook niet eens met het plaatsen van meer boeken voor die niveaus

    Voor de lagere levels was het heel lastig om makkelijk aan dingen te komen, die hadden een grotere uitdaging zonder die boeken dan degene die jij nu hebt... Ik vind dat dit systeem niet aangepast hoeft te worden
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Snap al niet wat je met deze geo moet op hoger level... 'we' hebben alles al wat geo's betreft. Ik wel iig. Deze zou goed moeten zijn voor het vinden van vooral goudafzettingen, zegt men op test-forum. Nou.... dan daar maar voor gebruiken gekewe

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Snap al niet wat je met deze geo moet op hoger level... 'we' hebben alles al wat geo's betreft. Ik wel iig. Deze zou goed moeten zijn voor het vinden van vooral goudafzettingen, zegt men op test-forum. Nou.... dan daar maar voor gebruiken gekewe
    hahaha, die zoek ik ook nooit, maar tis weer een leuk plaatje in het stermenu

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.