Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

  1. #31

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamp65 Bekijk Berichten
    Vanaf het event moest je overal bijna oneindig op klikken om iets te laten gebeuren. Blocks waren bijna onmogelijk te doen.
    De lag was enorm. Waar normaal de paarden tijdens het einde van het riedeltje hun garnizoen uit komen, kwamen ze er nu ruim na het riedeltje er uit.

  2. #32
    Cloduar73's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb me prima vermaakt met het kerstevent, wat meer zijmissies hadden wat mij betreft wel gemogen.
    Vae Victis!

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchhenk Bekijk Berichten
    ik vond het niet fijn geen kado`s in de avo te vinden nu was alles kopen niet haalbaar en lage levels meenemen op avo zinloos
    met kerst krijg je nooit kado's in avonturen, wordt wakker

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Sommige mensen hebben het over cadeau's in avo's stoppen, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in. Rond kerst zijn velen druk met voorbereidingen voor de kerstdagen en dan heb je de dagen zelf ook nog. Velen hebben geen tijd om uitgebreid te gaan zitten spelen. Ik heb bijvoorbeeld al 5 dagen in de keuken gestaan en dan alle boodschappen doen nog.
    Misschien de zoekers meer cadeautjes laten vinden?

    En met dmmh77 eens. Leuk van dat soort aparte eilanden Kan ik dat konijn ook eens ergens neerzetten.
    eens met je over de kado's dat die niet in avonturen horen. Het standpunt van BB is altijd geweest dat het kerstevent relaxed moet zijn, en relatief makkelijk speelbaar.
    Het stoppen van kado's in avonturen maakt het minder ontspannen en hoort daar dus niet bij.

    Wat niet wil zeggen dat ik vind dat het dit jaar goed geregeld was, maar dat staat daar los van. Er was teveel te halen en te weinig binnen te halen, maar laten we svp geen kado's in avo loot doen.

    En thanks
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 08-01-19 om 23:00.

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk event gehad, inderdaad wel wat weinig event-quests inderdaad. Het idee voor een Seizoens-eiland (in dit geval kerst) heb ik inmiddels opgelost door archipel 13 en 14 daarvoor in te richten. Mede om alle kersthuisjes en dergelijke daarheen te knikkeren. Qua decoratie mag er inderdaad wat meer 1x1 gemaakt worden, neem als voorbeeld de kleine kerstboom. Had leuk geweest om daar een paar van tussendoor te plaatsen. 2x2 neemt gewoon onnodig veel ruimte in. Zou het absoluut appricieren als hiermee wat gedaan wordt. Dit jaar wel een betere verdeling van gember-klok-zuurstok is mijn ervaring. Verder zou ik de "gratis verplaats dag" weer eens op de agenda willen zetten. Wordt wel weer eens tijd ?

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    De kerstmarkt functioneert niet zoals het bedoeld is.

    In de DEV dairy staat: If placed correctly, the potential benefits are extremely lucrative!

    Daarnaast zijn de kosten voor het gebouw in totaal 10.995 cadeautjes, of indien alleen de upgrades 9.000 cadeautjes.
    Dit zijn zeer hoge prijzen voor een upgrade, zeker vergeleken bij mijn eigen opbrengst voor het kerst event
    van de afgelopen jaren (2016: 5810 | 2017: 7680 | 2018: 11909 ).
    Nergens spreken jullie tegen dat de buff geen buff op buff. Echter door de hoge kosten en de eerdere statement
    wekken jullie juist dat het buff op buff is.
    Dus het gebouw functioneert niet zoals de spelers verwachten, want anders is het voor de spelers een totaal
    waardeloos gebouw. Ik kan die 300 procent buff ook wel op een andere manier krijgen.

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Door het feit dat ik al een redelijk aantal jaren mee draai in het spel, en dit voor meer spelers geldt, is het kerst event een redelijk relaxed event.
    Alhoewel er in het verre verleden mogelijkerwijs ontdekkingsreizigers voor een goedkopere prijs te verkrijgen zijn geweest,
    heb je inderdaad zoveel mogelijke ontdekkingsreizigers nodig.
    Dit is in alle events wel een terugkerend verschijnsel, echter tijdens het kerst event zijn de cadeau's hoofdzakelijk alleen via de
    ontdekkingsreizigers te verkrijgen. Als je nu een vrij nieuwe speler bent, dus in 2018 begonnen dan is het kerst event dus geen leuk event
    daar je dan als je er geen keiharde EURO's insteekt, niet echt veel gaat opbrengen. Het is leuk voor het verdienmodel van BB, echter kan me voorstellen dat in sommige landen de wetgever toch een beetje problemen heeft met deze "forced lockup".
    En nu de prijzen dit jaar extreem zijn uitgebreid t.o.v. de eerdere jaren, wordt deze "forced lockup" alleen maar groter.

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Het aantal te halen cadeau's is sterk afhankelijk van het aantal ontdekkingsreizigers. Degene die al enige tijd spelen hebben al een aantal tot hun beschikking. De "lagere" levels kunnen daardoor weinig kado's verkrijgen. Temeer zij ook in de handel met hun weinige grondstoffen niet veel meer kunnen binnenhalen.
    Dit jaar is veel te kopen met kado's, doch het benodigde aantal is enorm hoog. Die is nooit te halen met het maximaal te bezitten verkenners.
    De kerstmarkt is ontzettend duur en het niet waard, omdat het niet buff op buff heeft.
    De eerste week was het druk met de kerstmissies, daarna was er weinig te doen. Een betere verdeling zou beter geweest zijn. Alle weken hetzelfde aantal missies zou beter geweest zijn.
    De cadeaukerstboom is een leuk idee, maar je hebt er weinig voordeel van. Ik heb er een staan, maar was vergeten na een week er weer op te klikken. Dat zal wel meer gebeuren, dus nog minder rendabel. Automatisch een bericht in je mail zou beter zijn geweest.
    Misschien is het een idee om de beginnende spelers met de kerstmissies te honoren met meer cadeau's.

  9. #39

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals bij de meeste games gaat niet alles in 1 keer goed, maar bij één van de avonturen was de guide totaal verkeerd en kostte het veel meer manschappen dan op de guide was aangegeven. Gelukkig werd de juiste guide wel geplaatst maar toen had ik het avontuur al gespeeld en eigenlijk onnodig veel manschappen verloren.

    Wat betreft de cadeaus welke je ontdekkers mee terugbrachten was die nieuwe inderdaad niet snel, maar hoe hoger je niveau des te meer hij mee terugbracht, en als je er geschriften, boeken e.d. insteekt wordt hij inderdaad wat sneller, maar omdat ik hem nog niet op max heb weet ik nu nog niet hoe snel hij uiteindelijk gaat zijn.

    Daarnaast was er volgens mij in het verleden wel cadeaus in loot bij bepaalde avonturen en niet alleen uit de kerstavonturen. Dat was destijds ook de reden om meer avonturen te spelen.

  10. #40

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Het kerst event, was gewoon, zoals kerst bedoeld is. Heerlijk dank je wel. Twee keer per dag inloggen, zoekitems zoeken en aanklikken, elke 3 dagen een mandje kunnen maken, zonder stress dat je het niet red. Kerstboom tja ik weet het nog steeds niet wat ik er van vind. De koop items in de handel, heerlijk, echt gewoon 3 weken nodig gehad om alles wat ik wilde te halen. Event-Missie mogen iets meer, van hetzelfde soort.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.